Parpukari Pengkhianat UMNO.. The Video...

Seorang pembaca telah meninggalkan link sebuah video di laman YouTube didalam ruangan komen aku hari ini..Dengan berfikiran positif aku anggap beliau meminta bantuan aku untuk menghebahkan..

Bila melihat Video Parpukari itu.. tertanya-tanya juga aku.. adakah kumpulan ini mempunyai kaitan dengan Video Lucah yang dikatakan Anwar itu?

“Al- kisah blogger terlampau, Parpu Kari aka House PK aka Salim kaki tongang Stout. Inilah dia blogger yang konon elite hari hari menghentam pemimpin UMNO/BN kalau tidak beri bayaran. Inilah blogger duri dalam daging, pengkhianat yang sebenarnya!



Bila aku klik link yang terdapat dibawah video tersebut ianya membawa aku ke sebuah Blog milik penyokong UMNO..

Sila layari http://politikharian.com/

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

5 comments

comments
May 27, 2011 at 9:11 PM delete

Yang heran cuma UMNO, rakyat sikit pun tak heran kalau si parpu ni khianati UMNO sebab kalau dah parpu tu askar upahan (mercenary), kesetiaan dia hanya pada orang yang bayar upah dia, kalau tak bayar kenapa nak marah pulak dia tak setia? Korang pencacai2 UMNO dalam blog ni pun macam tu jugak, selagi upah masuk bank, korang menyalak tak henti2 sebab ada orang bayar salakan korang, tul tak? Ni kenapa tak kedengaran dari pencacai2 UMNO ni, duit upah belum masuk ke?

Reply
avatar
May 27, 2011 at 9:43 PM delete

ha ha ha elok lah tu. si parpu anti KJ, politikharian pro KJ. bio kan deme begaduh sesama sendiri. kita lihat siapa yg menanggggggggg!!!!

Reply
avatar
Anonymous
May 27, 2011 at 10:00 PM delete

Khidmat pencacai di tamatkan serta merta krn komen mrk tak memberi hasil yg baik... Tak pakai otak punya komen...

Dan padan pun dgn muka mereka... pegi pinj la itu penyamun punya dadu..

Reply
avatar
Anonymous
May 27, 2011 at 10:42 PM delete

masyaallah tuan,pehak sana dh terang2 bukak aib org,knp tuan pun terang2 ikot sama jadi mcm dia?tuan sbnarnya sedar ke x sedar ape yg tuan buat ni?

Reply
avatar
Anonymous
May 28, 2011 at 12:35 AM delete

mcm tu aku pun nak jd kaki minum... kaki pompuan... kaki judi... kaki penipu...

selamat sbb tak de org yg boleh bukak aib aku...?

Kalau begitu mcm mana...?

Kalau tak de sasape ckp malaun tu kaki botol... aku mungkin percaya apa yg dia tulis...

Reply
avatar
Related Posts with Thumbnails

Followers

Archive