Kami bayar sewa bangunan..

Eh.. ada yang menjawabla... tapi apahal Pengarah Strategi pulak yang sibuk.. Setiausaha mana?


Pengarah Strategi PKR Rafizi Ramli berkata, parti itu membuat pembayaran sewa bangunan yang memempatkan ibu pejabatnya di Petaling Jaya dan tidak timbul dalam mesyuarat biro politik dan majlis pimpinan pusat.

Sehubungan itu, katanya, laporan media bahawa PKR tidak membayar sewa bagi tempoh 30 bulan adalah tidak benar.


"Setahu kami, tiada sebarang perbincangan tentang perkara ini... (PKR) telah tunaikan tanggungjawab seperti termaktub dalam perjanjian sewaan," katanya.

Katanya, mereka hanya menyedari masalah itu apabila mendapat surat daripada bank berhubung perkara itu.

Minggu lalu, dilaporkan bangunan itu akan dilelong oleh Addin Bank pada 0 Jun selepas pemiliknya gagal membayar balik pinjaman.

Pemimpin PKR mengakui parti itu membayar sewa RM20,000 seperti termaktub dalam perjanjian yang ditandtangani pada 2008. Bagaimanapun, Free Malaysia Today yang memetik sumber memaklumkan perkara itu tidak benar.

Malaysiakini..

Artikel pagi tadi sila baca di SINI

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

2 comments

comments
May 31, 2011 at 5:31 PM delete

Apa susah, tuan punya nak jual bangunan lantaklah biar padan muka dia, PKR tak payah bayar sewa, guna duit tu sewa bangunan lain pulak, kasi ajar sama dia. Mana ada tuan punya yang tak terima sewa selama 30 bulan boleh duduk diam ke, bukan sikit RM 20,000 sebulan, sebulan tak bayar pun dah patut bising, mana ada logiknya 30 bulan. Ni mesti ada UMNO disebalik batu!

Reply
avatar
Anonymous
June 1, 2011 at 9:21 AM delete

ANAK FMZAM
Hehehe..nak lebih tau citer gi kat blog Aduka Taruna, kat sana MSK der citer sapapunya bangunan ngn kenapa jadik camni, nk urus tadbir bangunan tak leh setle , inikan pulak nk urus putrajaya,..klakor giler babe.

Reply
avatar
Related Posts with Thumbnails

Followers

Archive