Hang tu 'Anak Jantan' ka Zahid?

Kata Zahid “Kalau berani berbuat demikian (DAP keluar PR), barulah parti DAP boleh dikatakan sebagai ‘anak jantan’,”

Pasal 'Anak Jantan' ni.. Siapa pernah mendengar sebuah kisah seorang pemuda yang mendakwa dibelasah oleh sekumpulan kaki pukul kerana beliau bercinta dengan anak seorang Ahli Politik?

Dalam insiden ini Ahli Politik tersebut telah membelasah pemuda itu setelah pemuda tersebut lembik kerana telah dibelasah oleh kaki pukul upahannya itu.. Nasib pemuda tersebut agak baik kerana tindakan Ahli Politik itu telah dihentikan oleh isterinya sendiri yang turut berada ditempat kejadian..


Menurut pemuda yang telah dibelasah itu laporan Polis telah dibuat tapi siasatan hanya setengah jalan..

Rasanya tiada 'Anak Jantan' yang akan bertindak begitu.. membelasah orang yang lembik setelah dibelasah oleh kaki pukul..

Kisah tersebut telah dibukukan oleh Chegu Bard dan CD pengakuan pemuda tersebut juga telah dibuat.. kalau malu nak jumpa Chegu Bard lihat di SINI


Zahid cabar DAP keluar Pakatan Rakyat hadapi PRU-13

BAGAN DATOH, 25 Mei — Naib Presiden Umno Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi (gambar) mencabar DAP supaya keluar daripada pakatan pembangkang untuk menghadapi pilihan raya umum ke-13 nanti.

Beliau berkata dengan bertanding atas “tiket sendiri” tanpa ada apa-apa pakatan dengan Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan PAS, ia dapat menguji sejauh mana kekuatan serta pengaruh DAP dalam meraih sokongan rakyat.

“Kalau berani berbuat demikian, barulah parti DAP boleh dikatakan sebagai ‘anak jantan’,” katanya dipetik Bernama Online malam tadi.

Menteri Pertahanan itu mengulas kenyataan Setiausaha Agung Lim Guan Eng semalam, mengumumkan DAP tidak akan bersetuju untuk mengadakan pilihan raya umum di negeri-negeri diperintah PR jika kerajaan pusat mengadakan pilihan raya umum tahun ini.

Zahid berkata kenyataan DAP itu lebih bersifat politik yang sengaja ditimbulkan semata-mata untuk mencari publisiti murahan.


The Malaysian Insider

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

16 comments

comments
pr mcm badut!!
May 25, 2011 at 12:07 PM delete

penkt rupenye badut2 pr ni...tkt hilng empat2 negeri tu kot...dlu time pas perntah klate..xde plak nk wt tarikh asing2..skrng dap komunis ni je pndai2 xnk wt serentak..nk wt asing2 lg melibatkn kos tinggi..nk abskn duit kerajaan je kjenye..die msti amek pengajaran dr kekalahn memalukn pr kt srwak ni..hahhaa..xpon dieorg nk kaut n bolot segala harta bnde yg blh dikaut sblm dun tamat..bijk komunis dap ni..org islam pkr n pas jgk yg bodoh..hhahaha..

Reply
avatar
May 25, 2011 at 12:15 PM delete

Bukan penakut la bodoh!! Hang tak tahu baca ka apa yang aku tulis kat atas tu??

Sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete..

Reply
avatar
Anonymous
May 25, 2011 at 12:29 PM delete

orang yg mencabar itu lebih pondan dari pondan,semasa mesyaurat agong umno 1997 zahid ketika itu ketua pemuda dalam ucapan perasmian beliau telah membangkitkan masaalah keroni dan nipotic yang kebetulan kena batang hidung peresiden umno, pada esoknya peresiden dalam ucapanya telah membidas ketua pemuda oleh kerana telog ketua pemuda sudah masok dalam perot dua hari kemudianya kenyataan yang dibuat ketua pemuda semasa mesuarat pemuda ditarik balik melalui midia cetak dan elektronic.

Reply
avatar
May 25, 2011 at 12:37 PM delete

Tanya si zahid n najib, Umno berani ka keluar dari BN. sebelum suruh dap test kekuatan , cuba umno test kekuatan bila keluar BN. entah2 1 kerusi pun nanti xdapat.

Sebab Mata Lelaki Gemar Lihat Badan Wanita

.

Reply
avatar
fmzam
May 25, 2011 at 1:06 PM delete

hahaha..mamat asd dr parti kencing rkyt ni pn dh gelabah..abs komen aku kene padam..releven la tu ngok ngek oi..en3 ko cite psl pru13..zahid cbr dap..aku pon cite psl pru13 gak..cume xde psl zahid je..rilek aa bro..kate kebebasan bersuara..cit..ko pon sm dgn nuar juburi babi tu..ckp je lebh kebebasan bersuara..tp kalo wartwan tnya soklan provok skit mule la marah2 blk kt wartwan tu...mentaliti longkang n jamban btul nuar juburi tu!!


KUALA LUMPUR: Pakatan pembangkang yang kini mentadbir empat negeri iaitu Selangor, Pulau Pinang, Kedah dan Kelantan tidak akan membubarkan Dewan Undangan Negeri (DUN) masing-masing sekiranya Pilihan Raya Umum ke-13 diadakan tahun ini.

Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng, berkata ia antara lain bertujuan memastikan jentera pilihan raya pakatan pembangkang bersedia sepenuhnya menghadapi Barisan Nasional (BN) selain menumpukan perhatian untuk menawan kembali Perak.
“DAP akan mencadangkan kepada kepemimpinan tertinggi pakatan pembangkang tidak membubarkan DUN sekiranya pilihan raya umum diadakan tahun ini.
“Keputusan (cadangan) ini dicapai pada mesyuarat Jawatankuasa Eksekutif Pusat DAP yang berlangsung semalam. Bagaimanapun, keputusan bersama mengenainya akan dibuat secara bersama oleh pimpinan pakatan pembangkang tidak lama lagi.

hahaha.pakatan kencing rkyt tkt nk hadapi pru13 rupenye..hahahhaha.

asd..kalo ko bkn jenis pengecut ..ko xpyh la padam2 komen..nmpk sgt ko mcm bapuk..

Reply
avatar
fmzam
May 25, 2011 at 1:07 PM delete

pttla blog ko ni xramai org nk bc.kalo komen xmenyebelahi ko je trus ko del.cane ranking ko nk naik ni.hahah.stakat beruk2 pr je bg komen.ape brng.

Reply
avatar
May 25, 2011 at 2:08 PM delete

Buat yang menyamar jadi fmzam tu..

Pengecut ialah orang yang takut untuk mendedahkan identidinya sendiri..

Dan bapuk pula kebanyakkannya tidak menggunakan nama sendiri tapi lebih suka menggunakan nama individu lain..

contoh terbaik pengecut dan bapuk itu ialah hang!

Reply
avatar
fmzam
May 25, 2011 at 2:38 PM delete

ko dgn aku je la bc blog ko ni..mn g penjilat2 taik nuar juburi yg lain..xde thrill la dgn ko..isi ko kosong..stakat copy paste artikel org lain je..hahaha...syg btul ko dgn nuar juburi ye..bpe thn ko knal die..kwn2 die yg berpuluh2 thn pon berlmbk lr tingglkn die sbb dh tau prangai sbnr die..ko ni msti xpnh kene ape2 lg dgn nuar sbb ko xknal rpt pon dgn die kn..hahaha.

Reply
avatar
May 25, 2011 at 2:48 PM delete

ASD,

Kau memang patut delete sipengecut yang berani cuma berselindung disebalik nama orang lain. Suruh sipengecut tu letak nama dia sendiri kalau nak komen baru lah tak didelete, ingat dia berani ke nak pakai nama sendiri? Nak pakai nama Anon pun dia tak ada peliaq. Tu blog pro UMNO/BN bersepah yang pakai gatekeeper sebab tu semua komen yang sokong aje yang masuk, so apahal pulak blog kau takleh pasang gatekeeper?

Woi pengecut kau nak komen apa pun kita tak takut, nak lawan maki pun kita tak takut, asal kau guna nama sendiri, berani ke?

ASD, inilah cara untuk ajar sipengecut tu, jangan biar sapa2 pakai nama2 yang orang lain dah register, walau dia tambah depan ke belakang ke, sebab bila kita nak balas balik sikit punya keliru dibuatnya. Memang itu tujuan dia pun untuk huruharakan blog orang.

AKP pun tak busuk macam pengecut tu sekurang2nya AKP pakai nama lain.

Reply
avatar
May 25, 2011 at 3:01 PM delete

UMBONGOK bicara pasal Jantan atau pun tidak. Tetapi dalam setiap perlakuan, merekalah yang paling takut untuk menyatakan segala kebenaran kepada umum. Media digunakan untuk menunjukkan segala perlakuan dan tindakan mereka seperti Hero, walhal itu semua dusta yang direka. Dalam setiap kes jenayah, seperti rasuah merekalah yang mencanangkan Kami Benci Rasuah. Tetapi merekalah bapa segala KOMISYEN. Oleh itu UMBONGOK tak layak bicara pasal kejantanan atau pun tidak. Sebab mereka adalah PONDAN yang tak tahu apa itu JANTAN.

Reply
avatar
May 25, 2011 at 3:06 PM delete

ASD,

Aku tanya kau, kau suka ada pengecut pakai nama ASD dan tembak kau dalam blog mana pun lah. Kau nak balas kau kena panggil dia ASD, orang lain nak balas pun kena panggil ASD, kan susah tu bila balas kau tembak diri kau sendiri? Kau nampak tak motif sipengecut tu? Kat blog pro PR lain pun dia buat camtu, dia "deface" kau dengan cara tu sampai orang kofius lama2 orang malas nak masuk blog sebab berserabut tak tau mana satu ASD yang betul. Lepas tu kita semua jadi bodoh sebab nak tak nak kena layan dia walau dia cakap bukan tentang tajuk tapi tentang serangan peribadi.

ASD, kau tak rugi apa pun kau delete dia. Aku gerenti kau yang sipengecut tu bila dia kena delete, bila cakap dia tak disiar dan tak dibaca, dia sure punya terkulat-kulat macam cicak makan kapor sebab dia geram apa dia cakap tak sampai kat mana pun selain bakul sampah.

Sipengecut tu pun kalau dah kena pakai nama sendiri kau ingat dia berani ke? Don't make it so simple for cowards to use your blog to serve their purposes, please ASD.

Reply
avatar
Anonymous
May 25, 2011 at 3:29 PM delete

Zahid tu pondan siam.. aaauuuwwww mak tak rela I...

Reply
avatar
Anonymous
May 25, 2011 at 4:38 PM delete

fmzam...menyamar....kalau engko orang nak tau......perangai...dia...ni....sama aje...dgn apa yg diucapkan....aku nak tergelak bila baca komen dia .....mengutuk....macam...anak terencat ...akal.....Anak terencat akal....pun...x macam.....dia...ni.Fmzam menyamar ini .....tak tahan terima kritikan...itu yg dia panas...2 !!!!!!!kalau fmzam menyamar x mahu kena kutuk...jgn le singgah blog ASD....x siapa nak hentam hang....kami pembaca boleh menilai diri fmzam...walaupun x tengok rupa hang.....

Reply
avatar
Had50
May 26, 2011 at 12:54 AM delete

ASD,aku setuju org spt fmzam kalau komen jgn hanya delete. Tak payah publish langsung. Jgn dilayan otak org mcm tu. Buat harubiru blogspot hang. I salute u lah....

Reply
avatar
Anonymous
May 26, 2011 at 1:57 AM delete

Senang cite kita tetapkan praya... jgn main suka hati dan berteka teki..

Kalau bn emno boleh buat suka hati.. Kjaan Pakatan pun ada hak buat suka hati.. Nama pun satu BN dan satu lg Pakatan?? Tak kan BN nak ikut Pakatan dan tak kan Pakatan nak ikut BN... Kalau tak nak abiskan duit kena lah BN ikut sbb BN 'masih kuat'...

Tetapi dlm blog ASD ni dia letak peraturan iaitu org komen tajuk atau pendapat dia.. dlm isu ini dia kata Hang tu 'anak jantan' ka.. dan aritkel psl zahid cabar dap tu hny sbg sokongan.. bukan isu..

Kalau kita merapu tu yg dia delete... bukan dia pengecut..

ASD mtk U respect la pandangan FMzam dan betul jugak ada motif jahat... dan FMzam tu dia yg punya bukan org lain yg punya..

Reply
avatar
Anonymous
May 26, 2011 at 10:56 PM delete

Kalau Sarawak boleh buat praya ...

samb sendiri....

Reply
avatar
Related Posts with Thumbnails

Followers

Archive