Nallakaruppan pula mahu menyelamatkan Melayu...

Nallakaruppan yang juga Presiden Parti Bersatu India Malaysia (MIUP) berkata, perjumpaan tersebut sangat penting bagi menyelamatkan rakyat terutamanya orang Melayu dan penyokong kuat PAS. Nak panggil apa tah dia ni..

selepas Rahim Thambi Chick muncul Daim dan kini Nallakarupan pula muncul untuk menyelamatkan Melayu dan penyokong PAS.. he..he..he..


Nalla pula mahu dedahkan pemimpin PAS siapa Anwar

KUALA LUMPUR, 28 Mac — Di sebalik pendedahan rakaman video seks oleh tiga “Datuk T” minggu lalu, bekas rakan karib Datuk Seri Anwar Ibrahim, Datuk S. Nallakaruppan pula mahu bertemu pimpinan PAS bagi mendedahkan sendiri siapa sebenarnya Ketua Pembangkang itu.


Beliau berkata, kini tiba masanya untuk Mursyidul Am PAS Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat; Presidennya Datuk Seri Abdul Hadi Awang, timbalannya Nasharudin Mat Isa dan Setiausaha Agung Datuk Mustafa Ali mengetahui siapa Anwar.

“Pimpinan PAS boleh pilih tempat dan waktu, saya sedia bersemuka dengan mereka bagi menjelaskan siapa sebenarnya manusia bernama Anwar yang mereka julang sebagai ketua.

“Sebaik-baiknya saya diberi peluang bertemu dengan pemimpin tersebut kerana mereka orang yang boleh membuat keputusan dalam parti,” kata beliau dalam satu kenyataan kepada Utusan Malaysia semalam, disiarkan hari ini.

Nallakaruppan yang juga Presiden Parti Bersatu India Malaysia (MIUP) berkata, perjumpaan tersebut sangat penting bagi menyelamatkan rakyat terutamanya orang Melayu dan penyokong kuat PAS.

“Mereka harus sedar sifat-sifat sebenar Anwar yang tidak boleh kita julang sebagai pemimpin. Anwar tidak layak menjadi pemimpin.

“Penyokong PAS harus memilih orang yang benar-benar layak diangkat sebagai ketua mereka dan Anwar bukan pilihan tepat serta tidak layak untuk menjadi pemimpin,” dakwanya.

Menurutnya, banyak perihal Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu yang tidak diketahui dan ia perlu diperjelaskan kepada mereka. “Jangan biarkan mereka terus mempercayai bahawa segala apa yang dibongkarkan mengenai Anwar adalah fitnah belaka, tidak perlu taksub kepada Anwar,” katanya.

Nallakaruppan berkata, beliau sedikit pun tidak terkejut dengan isu video seks yang dikaitkan dengan seorang pemimpin pembangkang.

Baru-baru ini, negara dikejutkan dengan tindakan “Datuk T” mendedahkan rakaman video seks melibatkan seorang didakwa pemimpin pembangkang dengan pelacur dari China.

The Malaysian Insider

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

9 comments

comments
Anonymous
March 28, 2011 at 12:05 PM delete

Seekor PAARIAHH!

Reply
avatar
Anonymous
March 28, 2011 at 12:32 PM delete

Woiiiii NALA....

Hang tak payah la nak jumpa TGNA ka TGHA ka....tak payahhhhhh...!!!

Kalau akupun tak teringin langsung nak jumpak hang...,,

Mulut hang busuk jamban....
Rasa mangkuk tandas kat KLCC lagi wangi kot?

Reply
avatar
Anonymous
March 28, 2011 at 1:02 PM delete

Poorah nalla. we know who ur. u takde standard nak ditemui oleh our 2 tuan guru.

Reply
avatar
Anonymous
March 28, 2011 at 1:14 PM delete

Dey Nala...nie pundey maye daaa...na soley ni satem aaa....peyeee...kalau aku jumpa sama hang...aku mesti ludah hang punya muka laaaa....paria punya bangsa...cittttt

Reply
avatar
Anonymous
March 28, 2011 at 4:01 PM delete

memang pariah betul lah dia ni org india sendiri pun byk yg x suka kat dia dah dpt berjuta2 rm baru nak hentam anwar balik ini mcm punya org memang ramai di m'sia.dey poorah daa dia ni ingt kalau dia buat mcm tu dia akan di pileh sbg calun dlm plhn raya nnti sgb kompenen BN he.he..org mcm ni buat kwn tepi jln pun bahaya, bila kita tenguk semua parti politik umno/bn brgabung tenaga nak hentam dan jatuhkan anwar di sisi pun dah tahu matlamat mrk memang akan merekacipta berbagai2 skandal yg negarra lain xbuat pun..dahsyat m'sia ni semua boleh...

Reply
avatar
Anonymous
March 28, 2011 at 11:50 PM delete

NalaKURAPan India pariah,
muka hitam akhlaknya punah,
Jumpa orang PAS nak buat fitnah,
day tambhi....chett..poooooorahhh!

Reply
avatar
akula
March 29, 2011 at 11:29 AM delete

hebat ar anon 11:50 pantun..
huahuahuahua..

Reply
avatar
March 29, 2011 at 12:00 PM delete

Memang.. Anon 11:50 tu punya komen semua dalam bentuk pantun.. Hebat..

Reply
avatar
Anonymous
April 4, 2011 at 9:59 PM delete

paria paria dia pun tahu perangai sex songsang nur tu sebab dia pernah berkawan rapat gan nuar, cuma awak aje yg dah dibutakan hati dari kebenaran...

Reply
avatar
Related Posts with Thumbnails

Followers

Archive