Rogol Amah : Nah!! Nama Menteri itu terpapar dalam laporan ini..

Mungkin ramai yang telah membaca dokumen ini tapi tidak menyedari dalam dokumen yang ketiga biarpun ianya cuba disembunyikan dengan dakwat hitam.. tapi masih boleh dilihat jika image dokumen itu dibesarkan..(dah aku besarkan kat bawah)

Biarpun credibility WikiLeaks boleh dipertikaikan, jika benar dakwaan rogol ini telah berlaku sedikit sebanyak ianya akan menjejaskan hubungan dua hala antara Malaysia dan Indonesia.. namun begitu secara amnya kita tidak boleh mempraktikan undang-undang yang berbeza untuk golongan yang berbeza iaitu satu untuk pemimpin dan satu lagi untuk rakyat.

Siapa saja yang dituduh mesti dibawa kemuka pengadilan bagi menghadapi perbicaraan mengikut lunas undang-undang, apatah lagi kali ini yang didakwa melakukan jenayah itu adalah adalah seorang pemimpin yang telah mendapat mandat dari rakyat..


Photobucket

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Nampak tak?? terpapar nama DATUK SERI UTAMA .... ..... disitu..

Kalau tak nampak jugak.. kilik kat (SINI)


Jika dakwaan yang terdapat dalam dokumen ini adalah benar..

Dari segi politik, memang dokumen ini amat berguna sebagai senjata oleh Pakatan Rakyat dalam PRK DUN Tenang yang akan diadakan pada 30 January 2011 ini. Dokumen ini membuktikan betapa rakusnya nafsu pemimpin UMNO/BN itu dan dokumen ini juga telah menyerlahkan satu nama yang menjadi sebutan kerana dakwaan merogol amah yang bekerja untuk keluarganya mengesahkan segala spekulasi...

Tapi dokumen ini juga sewajarnya digunakan untuk menegakkan keadilan buat semua tanpa mengira Pangkat, Bangsa atau apa Ideologi pegangan pemimpin itu kerana sepatutnya tiada antara kita yang dikecualikan dari undang-undang..

Buat pihak PDRM kalau di Terengganu terbukti memang cekap dalam mengendalikan satu kes rogol dengan penangkapan tiga suspek yang masih muda remaja diharap laporan yang hanya melibatkan seorang Menteri yang sudah tua ini dapat di siasat dan dibawa kemuka pengadilan…

Sila dakwa dan heret Menteri yang bernafsu binatang ini kemuka pengadilan!!

Buat DS Najib pula… jangan dilindung pemimpin ini..


Sumber dokumen : BigDogDotCom

17 Comments

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

  1. Memang tere si ASD. Bravo.
    Dah tak boleh nak selindung lagi. Letak je jawatan secara terhormat.

    ReplyDelete
  2. He..he..

    Tere tu tere jugak.. tapi kalau esok hang tengok blog ni dah di update maknanya dah selamat kena hack la..

    Pasal Bapak Menteri itu kan orang yang menjaga internet..

    ReplyDelete
  3. MEMANG RAMAI BAPAK-BAPAK MENTERI DIROGOL AMAH INDON KERNA SEMUA AMAH INDON MEBUTUHKAN BAPAK MENTERI UNTUK KERJA KAN? TAPI TAK REPOT-REPOT PUN.

    ReplyDelete
  4. Apasal takde report polis?
    Siapa2 pun boleh buat dakwaan sedemikian, lebih2 lagi Indon kaki penipu.
    Kenapa kalau kes melibatkan bukan orang BN tak kecoh?

    ReplyDelete
  5. Tak ada report polis?? kena tanya Rocky Bru tu..

    ReplyDelete
  6. highlight kan guna mouse maka akan nampak lerr

    mohon izin di ambil ye

    ReplyDelete
  7. oic.rais yatim ghopenye.duit banyak kawinla dua,tiga,empat.xpayah nak rogol2 indon.

    ReplyDelete
  8. Kad Pengenalan kau hilang bolehlah repot polis. Kalau Bibik kena rogol dengan boypren ke, mat rempit ke, penyamun ke, majikan bukan bertaraf ahli politik UMNO/BN, ahli politik Pakatan Rakyat bolehlah kau repot polis. Kompom ada tindakan. Kalau kena liwat pun bolehlah repot.

    Ini menteri BN bro... silap-silap padam macam Altantuya. Tanyalah mana-mana polis takkan mereka beraninye kecuali ada lampu hijau dari Putrajaya... maknanya menteri tu memang dirancang untuk ditendang dari kabinet @ PM dah menyampah tengok muka dia.

    ReplyDelete
  9. ASD,

    Nama menteri yang rogol amah tu bukan seperti nama yang dihitamkan tu, bukan dia, sebab kalau dia mana berani dia buat bising sana sini. Ada dua nama yang ditekatekikan dan aku lebih percaya si perogol tu ialah nama yang sorang lagi sebab, aku dah lama dengar tentang cerita ni dan nama menteri yang dikaitkan itu.

    Tapi yang aku heran nape Rocky Bru pencacai BN ni tak berani sebut nama padahal dia cuma dedahkan apa yang Wiki dedahkan? Apa motif dia buat orang berteka teki ni? Nampak gaya Rocky Bru ni macam berani mati rupanya penakut!

    ReplyDelete
  10. Tiada Melayu yang lebih hina dalam soal ini selain Pak Lah sendiri kalau betul lah dia cover up!

    ReplyDelete
  11. Inilah 1malaysia,apa yg digok oleh najis semua sorak2 mcm monyet,keluar lagi cerita ini pasti kata si amahtu yg goda sebab laki dia apapun menteri klentong semua rakyat gok percaya sebab 1MALAYSIA,PEROGOL DIDULUKAN PENCAPAYAAN KLAIMAX DIUTAMAKAN,biar rakyat mabuk dgn todi free oleh pPak menteri...lacaw betul pak gokni....

    ReplyDelete
  12. Barulah COMPLETE bab melanyak amah2 Indon oleh orang2 MALAYSIER ni dari tuan rakyat biasa sampai lah ke tuan menteri. Selama ni kita dengar perampok2 Indon merompak dan merogol rakyat Malaysia, rupa2nya kita lagi hebat, kita ada Menteri Perogolan.

    ReplyDelete
  13. Takut nanti timbul pulak cerita menteri tu kata amah indon tu yang rogol dia.. Kah..kah..kah..

    ReplyDelete
  14. INI LAGI SATU FITNAH YG KITA TAK TAHU SUMBERNYA SAMADA SAHIH ATAU TIDAK. DOSA FITNAH MACAM MANA...?

    ReplyDelete
  15. nie Malaysia lee bro..kalau takde org buat report, mana ada polis nak siasat..lagipun undang2 Malaysia bukan untuk pemimpin anak beranak..undang2 Malaysia untuk Anwar ibrahim dan rakyat bawahan jee..
    Nie Malaysia lee bro.. klau letup orang pun boleh nikan plak rogol jee..biasa lee tu bro ,..sedapppp..
    Niee Malaysia lee bro..undang2 hanya untuk bagi ada jee.tengok lee sekarang pemimpin senang2 cabul undang2 dengan pelbagai tafsiran baru yg memihak pd mereka.
    nie Malaysia lee bro, mana ada keadilan..mahkamah pun takde juri.keputusan pd hakim muktamat..setakat sorang hakim siapa pun boleh bayar tp kalau ada juri 30-40 org mampus nak bayar..
    NIEE LEE Malaysia...haru biru.

    ReplyDelete
  16. Anonok 606 pm,

    Fitnah? Mana tak dengar pulak suara lantang UMNO yang kata ini fitnah? Ini FITRAH lah ngok, Wiki dah dedah tapi beruk2 yang kena tu pasal tak kata fitnah, malah tak BERBUNYI pun, apo SONYAP yo, nak nafikan pun tak berani!

    ReplyDelete
  17. fitnah???? kalau ini adalah fitnah... maka puak puak UMNO lah jugak yang tabur fitnah ni... pi tanya Rocky Bru dgn BioDogDotCom....

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

Post a Comment

Previous Post Next Post