Kami Letak Jawatan....

Akar nibung meresap
Akar mati dalam perahu
Terbakar kampong kelihatan asap
Terbakar hati siapa yang tahu


Ini adalah tindakan susulan yang telah diambil oleh hampir seluruh AJK PKR Cabang Kuala Nerus setelah mereka melahirkan kekesalan mereka terhadap tindakan Setiausaha Agung PKR Saifudin Nasution Ismail serta pihak JPP dan Jawatankuasa Disiplin yang dikatakan sengaja mengkhianati mereka.

Sebelum ini mereka telah mendakwa Setiausaha Agung PKR, Saifudin Nasution Ismail telah mengambil alih mempengerusikan mesyuarat Jawatankuasa Pemilihan Pusat (JPP) dan Jawatankuasa Disiplin PKR yang asalnya diketuai oleh Dr. Molly Cheah dan beliau membuat keputusan untuk mengadakan semula Pemilihan dalam Mesyuarat Agung Tahunan Cabang (MATC) di Cabang Kuala Nerus dengan memasukkan semula nama calon Ketua Cabang iaitu Muzafeq yang mana sejak dari mula lagi telah dibatalkan oleh JPP.sepenuhnya sila baca di SINI

Mereka-mereka ini bukanlah Barua-barua UMNO atau telah dibeli oleh UMNO tetapi Ahli-ahli PKR yang kecewa…


Photobucket


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

14 comments

comments
Anonymous
November 15, 2010 at 3:16 PM delete

dah keluar PKR ni nanti join la Pas ek jgn la join umno pulak ...ehehe kalau join umno lebih baik duduk aja dalam pkr tu....

Reply
avatar
November 15, 2010 at 5:10 PM delete

pasti mereka ini x akan join umno kerna mereka ini adalah team reformasi 1998 dulu lg ape yg sy tahu mereka ini pasti akan tlg pas d semua tempat d k.nerus hubungan mereka dg pas dan dap teganu amat rapat skali

Reply
avatar
Anonymous
November 15, 2010 at 5:25 PM delete

Anony...3:16pm,

Aku setuju cadangan tu, tadi Zaid Ibrahim dah pun blah juga...kepada kawan2 mau dok blah,tunggu apa lagi..lagi lama lagi dok merapu...silap2 masuk tanjung rambutan.

Reply
avatar
November 15, 2010 at 5:36 PM delete

Yang PKR ni giler sangat2 nak buat pemilihan sampai berpecah belah parti tiba2 datang PRU 13 yang mengejut habis jahanam PKR. Apa gunanya kalau menang pemilihan parti tapi kalah pilihanraya umun, yang menang dapat abu, yang kalah dah tentu dapat arang.

Reply
avatar
November 15, 2010 at 6:47 PM delete

Terima Kasih Keadilan Kuala Nerus..

Yang pasti ramai Reformis yang tidak berpuas hati dengan cara Pemilihan ini dijalankan..

Banyak aduan telah dikemukakan oleh banyak pihak.. hanya penafian yang kita dengar hingga kini..

Reply
avatar
November 15, 2010 at 6:53 PM delete

Ye ler .. tak kan ler nak kuar terus
perbaiki ler keadaan yg ada
kuar tu cerminkan xde pendirian
sikit2 kuar ..tak puas ati kuar
ceh .. mmng ler de kelamahan
ambik ler suara majoriti
perbaiki keadaan
boring ler asyik dengar citer
camne ..org xde intigriti

Reply
avatar
November 15, 2010 at 7:02 PM delete

Tak keluar lagi tu Datuk.. baru letak jawatan..

Reply
avatar
November 15, 2010 at 8:26 PM delete

Salaam bro,

Kalau dengan segala permasalahan ini, DSAI masih alpa,
saya nak hempok dia kau-kau lepas ni.

Kita semua bagi peringatan, bagi komen,
sebab kita sayangkan parti, tapi
DSAI kekadang mamai.

Reply
avatar
Anonymous
November 15, 2010 at 9:16 PM delete

kepada ASD...

aku suka dengan kenyataan dan sokongan hang kepada keadilan kuala nerus,

kepada kerajaan rakyat...

hang memang hebat, nak hempok kepala anwar jika dia lupa perjuangan rakyat dan hanya fokus kroni dia ja...! kata-kata hang ni teringat aku pada kisah seorang lelaki yang sanggup tegakkan kebenaran dengan mata pedang jika Umar tak bertindak 'lurus' dalam pemerintahannya!

Pada Datuk! lu memang kepala hotak! suruh ambil suara majoriti. Hang ingat UMNO yang dok pegang suara majoriti walaupun majoriti tu jenis kaki hamprak, kaki mengampu! sekali lagi kepala hotak hang!

seperti kata saudara ASD walau banyak aduan telah dikemukakan oleh banyak pihak.. hanya penafian yang di dengar hingga kini.. Jika parti PKR adalah parti tulen demokrasi, mereka akan bertindak dan membuat siasatan bukan hanya dengan menafikan! sikap suka menafi seperti sikap ahli dan pemimpin UMNO yang tidak mahu menerima teguran.

PKR bukan milik seorang individu tapi adalah milik rakyat walaupun ditubuhkan oleh seorang pemimpin bekas UMNO tapi bukan menghalalkan dosa jika dia ada melakukan kesilapan!

Reply
avatar
Anonymous
November 15, 2010 at 11:42 PM delete

PKR bkn hg punya jugak..klu hg punya aku xtau sapa nk join. pompang lbeh la oiiiiii!!!!

Reply
avatar
November 15, 2010 at 11:56 PM delete

Buat Anonymuos 11:42..

Bila masa pulak aku kata PKR bukan aku yang punya?

Bunyi komen macam orang yang sakit hati kat aku pasai kalah dalam pemilihan hari tu saja.. tak habih lagi ka woi?

Sudah-sudahla...

Reply
avatar
Anonymous
November 16, 2010 at 12:25 AM delete

ni la kelemahan PKR..bukak abih pekung..bongkaq suma crita dlm kelambu.
pasai pemilihan aku xdak kena mengena sbb aku bkn ahli PKR @ mana2 parti PR.
tp nk la tgk Msia ada sistem 2 parti. ni penting utk masa depan negara kita.
tp baru pemilihan sesama sendiri dah mcm2 bunyi. adeh frust aku.
mcm mana aku nk pangkah hampa.isk

Reply
avatar
Anonymous
November 16, 2010 at 1:55 AM delete

Anon 12:25

Kalau bukan ahli,jgn menyebuk,kau pangkah kepala hotaq UMNO je habis cerita..toloqq

Reply
avatar
Anonymous
November 16, 2010 at 6:42 PM delete

Sahabat sekelian...menarik komentar anda semua..ada juga yg kaw-kaw kasar dlm membidas..bagus..tapi harap tuan/puan faham dlm proses demokrasi yg sedang dicuba PKR skrg..setiap ahli, bukan ketua bhgian atau jwtankuasa aja, yg boleh undi..satu kaedah baru yg UMNO dah 50tahun wujud pun xleh buat...sy pernah ke persidangan Agung UMNO waktu pemilihan, rasuah disana sini..1st time, pasti ada masalah..buat balik pemilihan? bagus juga tu, bole perbetulkan yg lalu..PRU dah dekat sgt, makin banyak benda buruk pasal Pakatan yg telah dan akan keluar utk memestikan BN terus merampok harta negara..kita kena tukar kerajaan, kita kena bersatu..Anon 1.55am, sy juga bukan ahli, tp sy penyokong kuat PR..xperlulah kasar sgt, menampakkan tahap pemikiran kita..Apapun, harap dpt resolve problem before BN uses our own word against us later..

Reply
avatar
Related Posts with Thumbnails

Followers

Archive