Bubar DUN Kedah : 1000?.. 5000?.. 10,000 Hadirin?.. kira sendirilah..





The Malaysian Insider menganggarkan hanya 1000 orang yang hadir , kalau didalam Bangunan Kompleks PAS itu Suara Keadilan menggangarkan boleh diisi 5000 orang, tetapi ceramah tidak dibuat didalam Bangunan Kompleks, dibuat dipadang yang terletak ditepi Kompleks..

Kehadiran sebenar ?? tak tahu pulak aku nak anggarkan.. korang tengok gambar-gambar ni, lepas tu kiralah sendiri..










Gambar-gambar diatas dirakamkan di hadapan pentas Ceramah
yang terletak dihujung bangunan Komplek PAS Kedah..










Gambar-gambar disebelah kanan Pentas Ceramah..


Hadirin disebelah kanan Komplek PAS Kedah


Agak-agak korang berapa ribu orang??

Maaf ya... pasal ada beberapa keping gambar yang kelihatan blur.. pasal camera silap setting..

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

6 comments

comments
pas23
May 23, 2010 at 7:57 PM delete

ada dalam 500 orang kot.. aku pun pi la. nak keluar mau setengah jam baru jumpa jalan besaq. nak lintaih titi taliair depan markas tu 15 minit.takut titi patah.

Reply
avatar
Anonymous
May 23, 2010 at 8:16 PM delete

Orang yg hadir ceramah 2 dalam 1000 orang x 60 apa jawapannya bro

Reply
avatar
May 23, 2010 at 11:07 PM delete

ish..ramai sungguh..nak macam malam umum kemenangan 2 taun lepaih ja..10000 tu senang² ja kot

Reply
avatar
May 23, 2010 at 11:27 PM delete

Pergi jahanamlah dengan sesiapa yang nak anggarkan 10 ke 100 ke 1000 ke peduli apa dengan depa.

Siapa Malaysia insider siapa Malaysia kini pergi matilah depa semua...kalau masih dengan sifat kejahiliyyahan tu...

Semoga PR kekal memerintah dan seterusnya memerintah negara ini.

Reply
avatar
May 24, 2010 at 1:17 AM delete

cehhh..takkan laa 1ribu saja Malaysiakini kata? toyaa...awat M'kini lani nak mai macam tivi3suku atau utusan meloya dah laporannya..???

Reply
avatar
Anonymous
May 24, 2010 at 6:40 AM delete

ini adalah lintas lansung dari TV 31/4 & rtm 1 bahawa hanya 50 org sahaj yg hadir.memurut utusan meloya & berita hairan 50 org ini pun di upah, tapi menurut hairan metro & akhbar kismis hanya kanak sekolah dipaksa hadir..sekian laporan timbul singh warkia

Reply
avatar
Related Posts with Thumbnails

Followers

Archive