P094 : Gambar Kaki Botol Sebenar

Ini gambar sebenar..

Ini gambar yang telah diedit..

Ini gambar sebenar..

Inipun gambar sebenar..

Ini juga gambar sebenar..

Ini pula.. juga gambar sebenar..

Ini adalah Iklan..

4 Comments

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

  1. bodoh..dia sndri yang mengaku hang nak pertahan kataa dak..bengong jugak Ahli PKR dan PAS ni..

    http://www.malaysiakini.com/news/129532

    ReplyDelete
  2. Bodoh? Siapa yang bodoh kalau bukan hang sendiri..

    Aku bukan mempertahankan dia yang dah mengaku minum arak..

    Aku mempertikaikan kerja-kerja bodoh yang kawan-kawan hang dalam UMNO tu buat...

    Hang pi suruh depa belajar lagi la..

    Sekurang-kurangnya Zaid tak hipokrit macam yang lain-lain dalam gambar yang aku publish ni.. Dia berani mengaku..

    Cuba hang pi tanya yang lain-lain dalam gambar yang aku publish ni.. Depa berani nak mengaku dak?

    ReplyDelete
  3. dia ngaku minum masa duk dlm UMNO ..
    UMNO dan arak tak dapat dipisahkan ..
    kah..kah..kah..

    ReplyDelete
  4. SEMPOIIII...KENA SEBIJIK HAHAAHA

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

Post a Comment

Previous Post Next Post