Saturday, November 19, 2016

300,000 Berhimpun Dalam Kemuncak Himpunan Baju Merah.. Saksikan!!


Kesian jugak aku tengok kumpulan Baju Merah yang diketuai oleh pemimpin UMNO tu hari ni, penat=penat bangun awal pagi, berpanas, berpeluh-peluh berjalan demi Jamal.. tak ada satupun Blog Pro UMNO yang siar cerita mengenai mereka..


Jadi sebagai memartabatkan kebodohan mereka yang telah diperbodohkan oleh pemimpin UMNO tu.. aku siarkan laporan tentang himpunan mereka..

Beberapa hari yang lalu.. berkatalah pemimpin UMNO yang kini lebih popular dengan gelaran Jamal Jamban kebelakangan ini kerana mencipta sejarah sebagai orang yang pertama dalam dunia yang bertamaddun ini mengadakan sidang media dalam jamban..

Katanya Perhimpunan Baju Merah 2.0 hari ini akan mensasarkan seramai 300,000 peserta.

Pemimpin Umno Bahagian Sungai Besar itu mengakui perhimpunan kumpulan itu pada September tahun lalu hanya menarik sokongan orang Melayu, namun kini perkara itu dapat ditangani.

"Bezanya penganjuran kali ini, kita sudah ada persefahaman Melayu, Cina, dan India, dan kita akan turun sekali, bukan macam yang lepas.

"Yang lepas, Melayu sahaja, tetapi perhimpunan kali ini, kami bersama-sama dengan rakan-rakan kami, iaitu daripada orang Cina dan Orang Melayu.

"Saya dah berbincang perkara ini sudah hampir dua minggu, jadi tidak ada masalah dan saya yakin jika perkara ini berlaku, 40 peratus daripada mereka yang hadir adalah daripada orang-orang Cina.

"Kami dah bincang. Kami dah bersedia. Kami serius dalam perkara ini, bukan main-main," katanya kepada pemberita.

Sehingga tengah hari 14hb Ogos 2016, beliau mendakwa terdapat 58,000 individu menyatakan sokongan kepada perhimpunan tersebut daripada hampir 600 NGO di seluruh negara.

Beliau juga berkata sebanyak 50,000 t-shirt Himpunan Merah sudah dicetak dan 5000 daripadanya mula dijual hari ini pada harga RM10 setiap satu.

Bagaimanapun hari ini terrbukti Jamal menipu lagi..

Saksikan kemuncak Himpunan Baju Merah hari ini..


Kesiannya... kah.. kah.. kah...

Followers

Archive

Related Posts with Thumbnails