Wednesday, April 30, 2014

Kecoh di Pemilihan PKR Kemaman, Ini jawapan Rafizi kepada Khairy..


Semalam, Ketua Pemuda UMNO yang juga Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin telah menyebarkan satu gambar insiden kekecohan yang didakwanya sebagai berlaku di Kemaman, Terengganu.

Gambar tersebut dipercayai diperolehinya dari blog-blog Pro UMNO, ditujukan gambar tersebut kepada Pengarah Strategi PKR, saudara Rafizi Ramli melalui laman Twitter.

Dalam Tweet nya kepada Rafizi, Khairy berdasarkan gambar insiden kekecohan itu mempersoalkan bagaimana PKR mahu mentadbir negara sedangkan Pemilihan Parti sendiripun kecoh.

Tulisnya.. "huhu... how to lead a nation meh?"

Rafizi hari ini menjawab sindiran Khairy itu, juga melalui laman Twitter dengan membidas tindakannya menyebarkan gambar tersebut tanpa usul periksa.

Menurut Rafizi, Khairy telah menyebarkan gambar-gambar yang tidak ada kena mengena dengan Pemilihan PKR Kemaman.

Tambahnya lagi Khairy telah ditipu oleh Blogger Pro UMNO tentang gambar terebut.

Kita boleh berbeza pandangan tentang politik, tetapi jangan rendahkan standard dengan menyebarkan berita yang tidak betul nasihat Rafizi kepada Khairy.

Tegas Rafizi lagi "Kertas undi pun lain warnanya. Lagipun Pemilihan di Kemaman dibuat di pejabat tingkat 1, bukannya dewan sebab UMNO tidak membenarkan Dewan digunakan...


Ok.. tentang gambar itu.. ianya adalah gambar semasa pemilihan 2010.. dan disahkan oleh seorang sahabat aku yang bertugas dengan JPP semasa Pemilihan 2010 dan 2014..


Followers

Archive

Related Posts with Thumbnails