Friday, March 1, 2013

Wanita UMNO Bukit Katil buktikan mereka lebih 'jantan' dari pemuda UMNO.. Ini buktinya..

Umum mengetahui bahawa kebanyakkan pencacai-pencacai UMNO dan juga samseng upahan UMNO terdiri dari remaja-remaja lelaki yang tak peduli akan apa yang mereka lakukan hanya kerana sedikit imbuhan.

Kebiasaanya dalam melakukan apa saja provokasi atau vandalisma terhadap milik Pakatan Rakyat mereka akan cuba untuk melindungi identiti mereka seboleh mungkin.

Samada menjahanamkan milik Pakatan Rakyat ataupun menyebarkan risalah-risalah memburukkan Pakatan Rakyat mereka akan cuba untuk tidak meninggalkan sebarang kesan atau apa saja yang boleh dikaitkan dengan UMNO/BN.

Biarpun adakalanya tanpa perlu dibuktikan, orang tak ke sekolah pun akan tahu ianya adalah milik UMNO/BN, mereka tetap akan menafikannya..

Contohnya dalam isu bendera 1Malaysia yang menyemak Pulau Pinang baru-baru ini.. apabila pihak MPPP mengeluarkan saman terhadap BN Pulau Pinang yang bertanggungjawab terhadap pemasangan bendera tersebut, bernati-matian mereka cuba menafikan bahawa ianya adalah angkara mereka.

Perkara tersebut boleh di baca di ( SINI ).

Namun begitu meskipun pencaca-pencacai dan samseng Upahan yang terdiri dari remaja lelaki itu hanya berani baling batu sembunyi tangan, ada juga dari pencacai UMNO yang berani mendedahkan diri mereka..

Menariknya mereka bukanlah dari Pemuda UMNO atau samseng upahan UMNO tetapi mereka adalah Wanita UMNO Bahagian....

Risalah memburuk-burukkan DAP yang tersebar di kawasan Bukit Katil ini tertera logo Wanita UMNO Bahagian Bukit Katil, Melaka...


Followers

Archive

Related Posts with Thumbnails