Wednesday, March 20, 2013

Patutpun terbalik... Bangla yang pasang rupanya...


Sebagai Pusat Khidmat Masyarakat sudah pasti pusat ini sentiasa saja ada kakitangan bertugas melainkan sekadar wujud pusat tetapi tiada penghuni.

Masakan tidak nampak bagaimana bendera lambang dacing, bendera dan lambang kebanggaan dan kemegahan para penyokong, pendokong dan ahli UMNO/BN dipasang terbalik.

Atau adakah disengajakan pasang terbalik sebagai tanda yang UMNO/BN bakal terlingkup di PRU 13 nanti atau para petugas dan kakitangan Pusat Khidmat ini mengharapkan agar UMNO/BN terlingkup?

Itu adalah apa yang dipersoalkan oleh Admin Omakkau!! tentang bendera BN yang dipasang terbalik di hadapan Pusat Khidmat Masyarakat ADUN Kuang dan Pusat Daerah Mengundi Bandar Tasik Puteri, Rawang, Selangor di SINI

Sebenarnya ianya bukan disengajakan dipasang terbalik, tetapi memang dipasang terbalik kerana yang mengambil upah memasangnya tidak pernah ambil tahu bagaimana sebenarnya bendera itu harus dipasang..

Kerana kerja-kerja pemasangan bendera tersebut telah dijalankan oleh Mat Bangla .. tak percaya tengok video di bawah ini tapi ianya di lokasi yang lain, iaitu di Chemor Perak..



Kemana agaknya ahli UMNO yang lebih dari 3 juta orang tu??.. malu ke nak pegang dan pasang bendera BN ni?

Mungkin kerana kebanyakkan Melayu dah malu nak pasang bendera BN.. maka diupahnya Bangla.. tapi bila Bangla yang pasang.. inilah hasilnya..


Followers

Archive

Related Posts with Thumbnails