Monday, February 25, 2013

Video Penerima BR1M dipaksa bersumpah mengundi BN tersebar!!.. Saksikan!!


Sebelum ini pencacai UMNO tidak percaya apabila aku mendedahkan satu gambar kenyataan ikrar sumpah penerima BR1M yang dipaksa bersumpah untuk mengundi BN...

Antara komen yang ditinggalkan dalam ruangan komen Blog ini ialah..

membohong lagi tu. ada ke AKUR JANJI? ini mesti kerja pecacai pkr yg buat cerita. AKUR JANJI. hahahahh.

pegawai bank tu org umno ke? bukan korang pecacai dah percaya 100 org kelantan tu penyokong pas ke?

kalo setakat kertas A4, pinajm kopiah kasi pakai, dah buleh percaya ke itu kerja org umno bn? tapi biasa la, ecacai pkr senang dihiburkan. jiwa dah kacau, dapat pulak gambau barua pkr bagi, apa lagi. melolong2 la mereka.

memang kena buat macam tu. korang pun boleh ke pergi bank suka2 hati cakap nak keluar wang bapak punya? pecacai ni memang naif la. asal tak elok je bn, umno. padahal pkr pun berapa kerat sgt yg buat benda elok.

Ada pulak yang kata..

setakat kertas print spa pun boleh buat.bagi bukti suara sumpah ke,baru la orang pecaya.orang lain terima xpenah sumpah pun.ampa saja buat lawak la woi cari la modal lain sama.hari 2 video sah2 muka anuar hampa ka bohong ni kertas sapa pun bloleh tulis.

Ada juga yang kata aku sebar fitnah..

Jangan lah nak buat fitnah. Korang yg buat korang kata DSN buat. aku gi ambik tak de sain pun. Kopiah atas kepala lilit serban berjela jela. Jubah meleret menyamu jalanraya tapi suka buat fitnah. Org tunjuk video kata fitnah, sebenarnya korang dengan tok guru korang sama je kaki fitnah. Mintak dijauhi ALLAH lah korang nak jadi pemimpin, memang tak layak, tak, tak berkarisma langsung.

A.B.U = ALLAH BERSAMA UMNO, INSYALLAH!

Apa lagi komen mereka sila lihat di ( SINI )

Berikut adalah video rakaman majlis angkat sumpah yang terpaksa dilakukan oleh penerima-penerima BR1M itu...



Sumber Video: LiangLahad

Followers

Archive

Related Posts with Thumbnails