Saturday, February 16, 2013

Pertahan kalimah 'Allah' tapi gantungnya di atas parit yang menyalurkan berbagai najis..


Bersungguh-sungguh benar macai UMNO mahu mempertahankan kalimah ‘Allah’.. banyak tempat dilaporkan telah mengadakan demo mahu mempertahankan kalimah ‘Allah’.

Tapi dalam kebanyakkan demo yang diadakan ianya dilakukan oleh macai UMNO yang malu nak mengaku bahawa mereka adalah ahli UMNO..

Mereka mnyamar sebagai ahli PAS.. contohnya demo di ( SINI ) dan juga di ( SINI ).

Selain demo ada juga banner-banner yang dinaikkkan contohnya seperti banner di atas yang tertera ‘Demi kalimah Allah undilah Barisan Nasional’..

Malangnya kalimah Allah yang bersungguh-sungguh mereka hendak pertahankan itu digantung di atas parit yang menyalurkan berbagai jenis najis.

Jika hendak dipertahankan kalimah tersebut tetapi dalam masa yang sama meletakkannya di tempat yang dicemari najis.. apa faedahnya?

Akibat telah diperbodohkan oleh pemimpin mereka.. mereka gagal menyedari bahawa manusia yang telah membenarkan bukan Islam menggunakan kalimah Allah itu adalah pemimpin mereka sendiri..


Kerana telah diperbodohkan mereka tidak menentang malah jauh untuk menegur bilamana pemimpin mereka sendiri mempermainkan sunnah Rasulullah S.A.W..

Kerana telah bodoh akibat diperbodohkan oleh pemimpin mereka juga mereka menganggap kalimah Allah itu adalah milik Islam semata-mata.. sedangkan Allah adalah tuhan sekelian alam..

Mereka sibuk nak pertahankan kalimah Allah tapi dalam masa yang sama pemimpin mereka sendiri menolak hukum Allah..

Followers

Archive

Related Posts with Thumbnails