Saturday, December 29, 2012

UMNO difitnah rupanya... kesiannyaaaa...


Patutlah aku nampak lain macam saja gambar kat atas tu hari tu.. tangan diikat tapi kaki tak diikat, boleh pulak Ketua Penerangan Persatuan Anak-Anak Peneroka Felda (Anak), Noraza Muda tunggu kat situ.

Padahal kalau dia nak lari.. masih boleh lari.. tapi dok menganga lagi kat situ..

Rupa-rupanya laporan diatas adalah tidak benar sama sekali dan individu yang dilaporkan telah diikat itu telah melakukan penafian mengenai perkara di atas itu..

Selalu sangat UMNO dan pencacainya menyebarkan fitnah, kali ini diaorang pulak yang kena fitnah.. kah..kah..kah..

Sesiapa atau Blog mana yang dah tolong sebar gambar di atas tu.. minta maaf lah ya... tapi kalau nak buat bodoh pun tak apa, sebabnya selama inipun UMNO dan Pencacainya bukan tahu nak minta maafpun walau terbukti apa yang disebarkan mereka itu adalah fitnah..

Ketua Penerangan Persatuan Anak-Anak Peneroka Felda (Anak), Noraza Muda menafikan laporan sebuah akhbar komuniti yang menyiarkan gambarnya didakwa ditahan dan diikat di sebuah pondok rehat semasa konvoi Kembara Oren Selamatkan Felda di Pahang baru-baru ini.  
"Saya nafikan berita dan gambar diikat dan ditahan di pondok Felda Kg Awah itu. Gambar itu di luar skop program yang kemudiannya telah dimanipulasi oleh rakan-rakan Facebook hingga timbul salah faham pelbagai pihak," katanya ketika dihubungi Harakah, 28 Februari lalu. 
Beliau merujuk laporan Sinar Harian pada 25 Disember lalu yang turut menyertakan kenyataan pimpinan PAS Pahang.  
Laporan itu menyebut tindakan kepada Noraza itu bagi menghalangnya bersama-sama peserta konvoi lain memasuki kawasan Felda Kampung Awah, Chenor. 
~ Sumber dari ( SINI )

Followers

Archive

Related Posts with Thumbnails