Saturday, December 15, 2012

PERKASA dedahkan Pakatan Rakyat akan beli Ahli UMNO untuk lompat parti.. err.. boleh percaya ke?


Ini adalah maklumat yang diterima dari sumber dalaman Pakatan Rakyat kata Ketua Penerangan Perkasa Tn Hj Ruslan Kasim.

Menurutnya pada masa ini pihak Pakatan masih lagi diperingkat mengenalpasti kumpulan sasar atau individu individu tertentu dalam UMNO dan BN yang mereka jangka akan kecewa apabila tidak dipilih menjadi calon pada PRU 13.

Mereka akan ditawarkan dengan wang ringgit untuk melakukan samada kegiatan sabotaj atau lompat parti.

Wahhh.. banyak duit rupanya Pakatan Rakyat ni.. sampai boleh nak bayar ahli UMNO/BN untuk sabotaj BN... ha..ha..ha.. boleh percaya ke kata Roslan Kassim tu??

Yang kita tahu selama ini UMNO/BN yang buat kerja macam tu..

Yang aku dengar pulak.. agen-agen UMNO/BN sedang cuba menghampiri Petugas-petugas PACA dari Pakatan Rakyat untuk dibeli pada PRU ini..

OK.. aku dah bagitahu.. kalau pemimpin Pakatan Rakyat masih tak peduli lantaklah..

Ini laporan berkaitan..

Pakatan Pembangkang sedang merangka untuk ‘membeli’ ahli UMNO dan BN yang kecewa kerana tidak terpilih sebagai calun.

Ketua Penerangan Perkasa Tn Hj Ruslan Kasim berkata beliau ingin mendedahkan bahawa Pakatan Rakyat telahpun mewujudkan satu dana khas dengan tujuan untuk membiayai kegiatan sabotaj dan lompat parti di kalangan ahli UMNO dan BN yang kecewa menjelang PRU 13 akan datang.

Mengikut maklumat yang di terima dari sumber dalaman, pada masa ini pihak Pakatan masih lagi diperingkat mengenalpasti kumpulan sasar atau individu individu tertentu dalam UMNO dan BN yang mereka jangka akan kecewa apabila tidak dipilih menjadi calon pada PRU 13.

Mereka akan ditawarkan dengan wang ringgit untuk melakukan samada kegiatan sabotaj atau lompat parti. Pilihan raya umum ke-13, yang kini menjadi perhatian banyak pihak, kemungkinan besar akan diadakan dalam tempoh 4 bulan terakhir ini – dan selewatnya sebelum berakhir bulan April 2013 dan setiap parti sekarang ini sedang didalam persiapan untuk menghadapi pilihan raya.

Ruslan Kasim juga berkata “bahawa Pakatan Rakyat sanggup memberi kumpulan sasar ini bayaran yang amat lumayan. Pembayaran akan dibuat melalui Suaram dengan menggunapakai dana yang diterima dari pihak asing”.

Sudah terang lagikan bersuluh demi untuk mendapatkan kuasa dan bertahta di Putrajaya maka Pakatan Rakyat akan berbuat apa sahaja dan sanggup membayar berapa sahaja harganya asalkan matlamat ke Putrajaya yang menjadi impian mereka tercapai.

Inilah namanya matlamat menghalalkan cara yg menjadi amalan pemimpin Pakatan Rakyat. Kata Ruslam Kasim yang juga merupakan bekas Ketua Penerangan PKR ~ PERKASA

Followers

Archive

Related Posts with Thumbnails