Saturday, December 22, 2012

GEMPAR!! Ibrahim Ali bercakap dengan Kerusi di Hulu Langat!!


Penghujung November lalu PERKASA Hulu Langat telah mengadakan satu ceramah yang bertajuk "Ancaman Terhadap Islam, Melayu dan Negara" di Taman Setia Balakong.

Laporan dari Blog PERKASA Hulu Langat mendakwa 2,000 orang telah hadir, namun begitu dari gambar-gambar yang disiarkan oleh Blog tersebut kelihatan jumlah yang hadir tidak lebih dari 400 orang pun..

Ni sekeping lagi gambar.. pandangan dari depan..


Dan semalam pula, disamping menabur fitnah terhadap Pakatan Rakyat serta bagi menguji kekuatan atau sambutan masyarakat terhadap PERKASA satu lagi program ceramah telah diadakan di Hulu Langat.. kononnya untuk membongkar keburukkan Pakatan Rakyat..

Meskipun hebahan mengenai program tersebut digantung disegala penjuru lampu isyarat di kawasan Hulu Langat, Cheras dan juga Kajang hingga menyemak mata memandang.

Dan Presiden PERKASA, Ibrahim Ali sendiri sebagai penceramah utama dan dibantu oleh Zahid Mat Arip selaku Murshidul Am TIBAI..

Namun begitu.. akhirnya.. mereka bercakap dengan kerusi yang lebih banyak dari orang..



Ketiga-tiga gambar di atas datangnya dari DPPWM
Adakah Ahli-ahli PERKASA yang dulunya ramai hadir ke ceramah PERKASA November lalu sudah terpengaruh dengan kata-kata Pengarah Urusan Kumpulan Media Karangkraf, Datuk Hussamuddin Yaacub yang menyifatkan Ahli Parlimen Pasir Mas itu sebagai individu yang sudah tidak relevan dalam politik di negara?

Atau mungkinkah Ahli-ahli PERKASA yang dulunya ramai juga sudah muak dengan kenyataan retorik Ibrahim Ali??

Apa dah jadi Pak Brahim??... kah..kah..kah..

Kalau nak tengok Ezam Mat Nor bercakap dengan kerusi semasa di Sarawak.. tengoklah di ( SINI )

Followers

Archive

Related Posts with Thumbnails