Tuesday, November 27, 2012

PANAS!! 'Singapore itu ANJING' dinyanyikan penyokong Malaysia ketika perlawanan Singapore vs Malaysia.. (Video Inside)


Cuba korang dengar betul-betul apa yang dinyanyikan oleh sekumpulan penyokong pasukan bolasepak Malaysia dalam video di bawah ini..

Mereka menggelarkan kumpulan mereka sebagai 'Ultras Malaya'.. penuh bersemangat mereka menyanyikan lagu mereka ini..

  

Apa yang mereka nyanyikan?.. 'Singapore itu Anjing'..

Bagaimana jika pasukan negara kita pula dilayan sebegitu rupa di Singapura?.. tentu kita juga tidak boleh menerimanya kan..

Fanatik-fanatik juga tapi janganlah sampai menghina dan mengelar sesuatu negara itu ANJING..

Siapa Menteri yang bertanggungjawab dalam hal ini? jangan buat bodoh pulak... dah lah dengan Indonesia pun tak habis-habis dengan isu takkan nak cari pasal dengan Singapore pulak kot?

Ini pula lagu buat FAM.. budaya penyokong parti mana yang suka terlompat-lompat macam kera ini agaknya?




Kat atas ni seorang Pemimpin UMNO yang dikatakan telah memberikan motivasi kepada pemain sebelum perlawanan.. Hasil motivasi seorang penakut itu pasukan Malaysia tewas kepada Singapura..

Bukan aku kata.. tapi edyes yang kata tu.. sila baca analisa kekalahan Malaysia di ( SINI )

Followers

Archive

Related Posts with Thumbnails