Wednesday, October 24, 2012

Video Ust. Fathul Bari belasah Soi Lek yang persenda Hudud.. tersebar!!


Ini adalah rakaman video Ust. Fathul Bari Mat Jahya dari Ulama Muda UMNO menjawab soalan berkenaan dengan isu yang mempersendakan umat Islam yang riuh rendah diperkatakan baru-baru ini..

Video telah dirakamkan di dalam satu forum yang bertajuk ‘Bicara Orang Muda’ pada 21.10.2012 Ahad lalu di Dewan Platinum Politeknik Merlimau Melaka.

Dalam kenyataannya ini beliau membidas semua individu bukan Islam dari beberapa parti politik yang galak berbicara tentang hudud dan Islam..

Sebenarnya bukan saja Presiden MCA yang dibidasnya tetapi  Karpal Singh, Ketua Wanita MCA serta Ketua Pemuda Gerakan Kedah juga dibelasahnya..

Selain dari mereka di atas antara yang dibidasnya ialah Ketua AMK, Samsul Iskandar.. apa yang dia kata tentang Samsul Iskandar ni korang tengoklah pada minit yang ke 10:50 video di bawah ini..


Aku sokong apa yang dinyatakannya di atas sebab kebenarannya terserlah..

Cuma tentang ulasannya pasal 'Over my dead body' yang Karpal sebut tu aku kurang setuju.. Sebabnya selain dari cara yang dinyatakan oleh Ust. Fathul Bari dalam video di atas kita boleh tunggu dia jalan..

Lagipun sekarang ni dia kan dah berumur 70 tahun lebih.. bila dia jalan kita laksanakanlah.. rasanya tak lama dah tu..

Itu pun kalau dia jalan dulu.. kalau aku yang jalan dulu.. korang teruskanlah..

Followers

Archive

Related Posts with Thumbnails