Tuesday, October 23, 2012

Dalang pertemuan Najib dan Soros terdedah!!

Tiba-tiba artikel yang aku siarkan pada 23hb Oktober tahun 2012 ini menjadi tumpuan ramai setelah Allahyarham Tan Sri Jamaluddin Jarjis kembali kerahmatullah kerana terlibat dalam nahas Helikopter baru-baru ini..

Ini kerana menurut seorang sahabat.. artikel ini disebar meluas oleh beberapa orang Facebooker dan juga Blogger UMNO..

Kononnya untuk membuktikan aku ni berniat jahat terhadap Tan Sri.. padahal yang siarkan semula artikel inilah yang berniat jahat.. sebab menyiarkan semula artikel yang disiarkan ketika Allahyarham masih hidup..

Kita ni orang Melayu.. orang Melayu ni ada adap.. aku Melayu.. jadi aku tahu adab.. yang dah meninggal tu kita biarkanlah dia pergi..

Sebagai seorang yang berugama Islam bersamalah kita sedekahkanlah Al Fatihah buat Allahyarham.. kerana itu yang terbaik buat Allahyarham..

Bukannya mencari dan menyiarkan semula artikel-artikel lama yang menyerang Allahyarham Tan Sri..

Tak perlu kita memburuk-burukkan lagi dia..

Jadi sebagai menghormati Allahyarham Tan Sri yang telah terkorban akibat nahas itu.. aku remove semua content dalam tajuk ini..

Buat yang menyebarkan semula artikel ini.. kalau nak jadi defender tu kenapa tidak menjawab pada tahun 2012 ketika artikel ini disiarkan?

Jangan jadi Defender POYO..

Followers

Archive

Related Posts with Thumbnails