Thursday, September 13, 2012

Kaldai pun terajang sampai mampus org yg meliwatnya..


Gambar di atas ialah gambar seorang lelaki yang mati kerana telah diterajang oleh Kaldai @ Himar yang tak rela diliwat..


Polis Arab saudi telah mengesahkan kejadian tersebut..

Menurut Polis Arab Saudi lelaki tersebut membawa keldainya ke tempat yang sunyi di tengah padang pasir untuk meliwat keldai tersebut.

Dalam keadaan mabuk lelaki itu telah meliwat kaldai miliknya itu.

Malangnya semasa sedang meliwatnya, beliau telah diterajang oleh Kaldai itu.

Keldai itu telah menendang pemiliknya 3 kali keatas muka lelaki tersebut dan satu tendangan keatas dadanya sehingga menyebabkan lelaki tersebut mati ditempat kejadian.

Hmmm.. kaldai pun tak rela dirinya di liwat malah bertindak menendang lelaki yang meliwatnya itu hingga mampus... tapi mamat yang sorang tu buat cerita kononnya di liwat oleh seorang lelaki yang dah tua...

Dah lah tua.. sakit belakang pulak tu... yang tu pun dia tak terlawan.. buat malu kat kaldai tu saja.. ha..ha..ha..

Buat cerita biar lojik sikit...

Berita ni dah lama sebenarnya.. aku terjumpa di sini ( Peribadi Rasulullah )

Followers

Archive

Related Posts with Thumbnails