Sunday, August 5, 2012

Video Scandal Sex Nik Aziz akan didedah?


Kononnya menurut admin Facebook yang dipercayai seorang kafir tetapi berselindung disebalik nama Islam ini, atas permintaan ramai ‘Scandal Sex Nik Aziz di Kota Makkah akan didedahkan..


Dengan pendedahan yang dibuatnya itu menurutnya tugasnya selesai kerana telah membuktikan siapa sebenarnya TG Nik Aziz disebalik jubah dan serbannya itu..

Korang bacalah apa yang dia tulis seterusnya di bawah ini..


Permintaan ramai?? Scandal sex TG Nik Aziz? Di Kota Makkah?

Kalau terdesak sangat nak cari duit raya.. nak fitnah tu agak-agak lah... takkan lah sampai TG Nik Aziz yang dah berumur itu pun dijadikan mangsa..

Sudahlah fitnah  pasal Scandal Se dikatakan berlaku di Kota Makkah pula.. apa jenis haram jadah punya orang ni?

Bagi aku inilah fitnah yang terhebat dalam Ramadhan tahun ini yang dilakukan oleh pencacai UMNO terhadap seorang ulamak ..

Oleh itu bersamalah kita mendoakan agar admin Facebook ini disambar petir tapi tak mampus hendaknya..

Followers

Archive

Related Posts with Thumbnails