Tuesday, August 14, 2012

Pasangan gay jemput Anwar Ibrahim ke majlis perkahwinan?


Baca dulu apa yang blogger pencacai UMNO ini tulis untuk menimbulkan persepsi buruk terhadap DS Anwar Ibrahim ini..

Kononnya...

Lewat malam semalam, Semut terima satu email dari seorang rakan yang mengirimkan kad kahwin paling Ekslusif dalam Malaysia.

Mulanya, Semut tak perasan lansung kad kahwin tu ditujukan kepada siapa. Ingatkan kad kahwin member - member yang tak sempat untuk dipos.

Tapi, bila tengok nama jemputan tu, memang patut sangat la kad tu disenaraikan sebagai eksklusif sebab jemputannya bukan sebarangan orang.


Orang yang dijemput ni pun memang cukup terkenal dengan sifat 'dwi-alam' dia di Malaysia. Malah seluruh dunia pun mengakui perkara tersebut.

Katanya, kad kahwin tu adalah untuk majlis resepsi Paderi Kristian yang berkahwin 'Sesama Jenis' sebelum ini!!! Berita tu pun dah tersebar luas dalam dunia maya. (klik sini)

Persoalannya, jika benar perkara tersebut, kenapa pulak pasangan 'Luar Tabiee' tu nak jemput Si Ketua Penipu tu sebagai jemputan khas dengan memberikan kad eksklusif ni?

Bukan ke Si Ketua Penipu tu menentang golongan LGBT tu dalam kenyataan dia sebelum ini? Kalau dia tentang, menda kejadah pulak dia dapat kad kahwin ni?

Itu penulisan blogger pencacai UMNO yang sedang bergelut untuk mendapatkan duit Raya bagi menyambut Aidilfitri yang akan tiba nanti..

Ngeo Boon Lin dalam kad jemputan di atas adalah Paderi gay (bila pulak Paderi dibenarkan berkahwin?) yang berbaju kot merah dalam gambar di bawah. Manakala Phineas pula adalah lelaki berkulit hitam berbaju kot biru . Mereka berkahwin di Amerika dan perkahwinan tersebut didaftarkan di New York.


Baru2 neh mereka kembali ke Malaysia dan menjemput sekumpulan wartawan hadir ke majlis resepsi mereka di salah sebuah restoran cina. Lokasi kuala lumpur.

Ali Rustam telah mengadakan demo jarak jauh untuk mereka ini.. Jauhlah pasal demo tu di Melaka sedangkan majlis mereka berdua ini di Kuala Lumpur.. gambar Ali Rustam belajar demo tu sila lihat di ( SINI )

Persoalan yang timbul dari persoalan yang ditimbulkan oleh pencacai UMNO itu iaitu "Persoalannya, jika benar perkara tersebut, kenapa pulak pasangan 'Luar Tabiee' tu nak jemput Si Ketua Penipu tu sebagai jemputan khas dengan memberikan kad eksklusif ni?" ialah...

Jika benar Kad Jemputan itu dikirimkan kepada DS Anwar Ibrahim, kenapa pula ianya berada ditangan Blogger pencacai UMNO itu?

Ya lah.. kad dikirim kepada Anwar tapi pencacai UMNO itu yang dapat.. atau boleh jadi pencacai UMNO itu sendiri yang dijemput ke majlis itu..

Dia dapat kad jemputan yang tidak ditulis nama.. ditulisnya nama Anwar Ibrahim..

Terdesak sangat ke nak cari duit raya??

Followers

Archive

Related Posts with Thumbnails