Monday, July 9, 2012

PANAS!! Satu lagi Video Seks Anwar Ibrahim akan didedahkan petang ini?



Betullah apa yang dikatakan oleh DS Anwar Ibrahim dalam Konvensyen PKR Menjelang PRU13 di Sunshine Square, Bayan Baru semalam..

(Ada pencacai UMNO kata Konvensyen PKR Menjelang PRU13 dingin… tak apa nanti aku jawab bila masa mengizinkan..)

Katanya.. Selain UMNO dan BN menggunakan Buku Jingga untuk menyerang PR atas alasan pengisiannya tidak mencerminkan keadaan sebenar fitnah salah laku seks juga menjadi senjata mereka.

Bagaimanapun tindakan Umno dan BN dianggap tumpul kerana apa yang dikatakan PR sudah dilaksanakan dan separuhnya akan diteruskan setelah PR menawan Putrajaya pada PRU13.

“Umno dan BN kini ketandusan idea untuk menyerang setelah pimpinan PR berjaya memerintah negeri dengan cekap dan baik selain membela nasib penduduk dan kebajikan rakyat,”.

Anwar juga mendakwa fitnah membabitkan pemimpin PR dalam video seks dianggap senjata lemah Umno dan BN untuk menyerang PR kerana rakyat kini pandai menilai yang mana baik dan salah – Sinar Harian melaporkannya di ( SINI )

Malangnya.. hanya itulah senjata yang pihak Pemimpin UMNO/BN ada untuk digunakan sebagai senjata untuk menyerang kepimpinan Pakatan Rakyat.. biarpun ianya adalah fitnah..

Dan senjata tumpul dan karat itu akan digunakan sekali lagi.. sepertimana yang dilaporkan oleh APA di bawah ni..

APA

*Aku dengar cerita ada deal besar antara AJK PKR Cabang Permatang Pauh dengan KITA.. sejak dari awal tahun lagi perancangan dah jalan, kita tunggu dan lihat, apa langkah dia seterusnya..*

Followers

Archive

Related Posts with Thumbnails