Tuesday, July 3, 2012

APA?? Hairie Othman dibayar RM50K sekali ceramah?


Pemilik blog yang menyiarkan artikel 'Inilah tujuan Hairie Othman masuk PAS yer.. RM50K Beb' dipercayai adalah antara individu yang telah selamat menjalani proses pembodohan oleh pemimpin UMNO.

Proses pembodohan oleh pemimpin UMNO itu telah menjadikan individu yang memiliki Blog ini ( SINI ) kurang daya fikir hingga menyebabkan beliau gagal membezakan antara kenyataan dan sindiran.

Oleh kerana kurangnya daya berfikir, maka beliau telah menulis seperti di bawah..
Ini tulisan dari Hairie Othman sendiri dalam Twitternya....ALLAH maha besar untuk tunjukkan pada orang ramai....Mewahnya Hidup menjadi penceramah PAS yer dengan hasil dari orang ramai....sedihlah ....derma ke jalan ALLAH katakan
Tak tahulah aku mamat pemilik blog di atas tu dah menjalani proses pembodohan tahap berapa.. pasal nampak bodoh sangat dia tu..

Bodoh kerana boleh percaya PAS membayar Hairie RM50K setiap kali ceramah..

Kalau betullah PAS bayar RM50K setiap kali ceramah.. Najib pun akan lepaskan jawatan Perdana Menteri untuk jadi penceramah PAS.. ya lah.. sebulan 30 kali ceramah dah dapat RM1.5Juta.. gaji PM pun bukan banyak sampai macam tu...

Tapi mahu ke PAS terima Najib sebagai penceramah?

Sama seperti yang sahabat aku tulis di ( SINI ) aku setuju.. Ini adalah propaganda bodoh oleh orang bodoh yang menganggap orang lain lebih bodoh dari dia..

Followers

Archive

Related Posts with Thumbnails