g

Saturday, April 21, 2012

Gambar Rumah Anwar Ibrahim di Amerika.. Bukan satu tapi banyak...


Sungguh aku tak sangka bahawa Anwar Ibrahim ini seorang yang kaya melampau rupanya.. ini berdasarkan gambar rumah di atas yang dikatakan milik Anwar Ibrahim di US.


Aku tak sangka Anwar itu begitu kaya kerana pernah dalam satu perjumpaan antara Blogger yang menyokong Pakatan Rakyat, Anwar hanya menyumbangkan RM50 sahaja buat beberapa orang blogger yang hadir itu.

Aku tak dapat pasal aku tak hadir, kawan aku yang sorang tu kata dia simpan lagi note RM50 tu sampai sekarang sebab dia tak tahu pasal apa Anwar bagi kat dia..

Jika dinilaikan harga rumah di atas dengan RM50 yang Anwar sumbangkan untuk Blogger PR itu ternyata Anwar Ibrahim adalah seorang yang kedekut bak kata orang ‘Taik Hidung Masin’.

Rumah Anwar Ibrahim?? Kah..kah..kah..

Sebenarnya kalau korang nak tahu gambar tersebut adalah dari posting Blogger utama Pro UMNO yang dipercayai ditulis ketika beliau sedang mabuk todi.

Gambar tersebut difitnah sebagai gambar rumah milik Anwar Ibrahim disebuah kawasan elit di Washington DC yang dikelilingi pelobi pelobi yahudi utama dalam pentadbiran Amerika.



Betulkah rumah Anwar Ibrahim tu??

Tengok ni... rupa-rupanya bukan satu saja rumah Anwar Ibrahim di US ni.. berlambak lagi.. tengok kat Google dibawah ni..


Kalau nak fitnahpun.. agak-agak la.. semuanya nak dikaitkan dengan Anwar Ibrahim.. lepas ni siarlah pula gambar Kapal Layar, gambar Jet Peribadi, gambar kereta mewah dan apa sajalah.. kan pencacai UMNO itu mudah untuk diperbodohkan...
 
Sumber Gambar: Semut dan Papan Kekunci

Followers

Archive

Related Posts with Thumbnails