Friday, March 30, 2012

Wan Azizah jangan jadi isteri tak bermaruah kata Ketua Wanita UMNO Pulau Pinang


Sebelum itu.. aku minta maaf kalau gambar di atas bukanlah gambar Ketua Wanita UMNO Pulau Pinang pasal aku tak berapa kenal macam mana rupa dia sebenar..


Maklumlah setelah dia menang PRU lepas dan menjadi ADUN bagi Kawasan Bertam dia dah berpindah ke Sungai Petani..

Meninggalkan pengundi-pengundi dia terngaga-nganga...

Menurut Ketua Wanita UMNO Pulau Pinang, Zabariah Wahab ini Datin Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail seharusnya menyatakan pendirian terhadap tuduhan terhadap suaminya, Datuk Seri Anwar Ibrahim seorang biseksual oleh Senator Datuk S Nallakurappan.

Zabariah Wahab berkata sebagai seorang isteri, Dr Wan Azizah tidak harus mendiamkan diri kerana ia bukan sahaja membabitkan dirinya malah keseluruhan maruah keluarganya sendiri.

Bagi aku.. adalah lebih baik DS Wan Azizah tidak melayan fitnah dari manusia yang tidak kenal dosa dan pahala itu kerana Nallakurap pan itu adalah seorang kafir.

Dan adalah lebih baik juga DS Wan Azizah tidak menari mengikut paluan gendang, paluan gendang manusia bodoh tunggangan UMNO yang mula menyalak bila pilihanraya hampir tiba..

Samada DS Wan Azizah menjawab atau tidak fitnah tersebut ianya sikitpun tidak menjejaskan maruahnya dan keluarganya kerana itu adalah Fitnah..

Pendapat aku.. adalah lebih tidak bermaruah jika jika sanggup mempertahankan Ketua kita yang jelas keluarganya menyalahgunakan dana awam berjumlah RM250 Juta itu..

Bermaruahkah kita jika kita sanggup digelar sebagai Lembu hanya kerana mempertahankan mereka itu..

Sila baca kenyataan Ketua Wanita UMNO Pulau Pinang yang sanggup digelar lembu demi Sharizat itu di ( SINI )


***************************************

Wan Azizah jangan jadi isteri tak bermaruah - Ketua Wanita Pulau Pinang 

 

Presiden Keadilan, Datin Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail diminta menyatakan pendirian terhadap tuduhan terhadap suaminya, Datuk Seri Anwar Ibrahim seorang biseksual oleh Senator Datuk S Nallakurappan .

Ketua Wanita UMNO Pulau Pinang, Zabariah Wahab berkata sebagai seorang isteri, Dr Wan Azizah tidak harus mendiamkan diri kerana ia bukan sahaja membabitkan dirinya malah keseluruhan maruh keluarganya sendiri.

“Mengapa sehingga kini Dr Wan Azizah masih mendiamkan diri, tuduhan Anwar seorang biseksual adalah suatu tuduhan berat, sikap berdiam dirinya sehingga kini banyak menimbulkan pelbagai persoalan dan persepsi di kalangan rakyat

“Apakah Dr Wan Azizah sudah berpuas hati dengan saman yang dikemukakan Anwar kepada Nalla, sedangkan perkara itu membabitkan maruah seluruh keluarganya,.

“Adakah maruah keluarganya juga boleh dipolitiknya, di manakah maruahnya sebagai seorang isteri dan anak kepada keluarganya, tindakannya berdiam diri bagaikan mengiyakan apa yang diperkatakan oleh Nalla,” katanya kepada UMNO-Online di sini.

Menurutnya sebagai seorang isteri dan insan paling rapat kepada Anwar, sepatutnya dialah orang yang pertama mempertahankan suaminya bukan bertindak memdiam diri.

“Apakah Dr Wan Azizah tidak mempunyai perasaan sehingga sanggup maruah keluarganya diperkotak-katikkan, di mana kewibawaannya sebagai seorang isteri dan ibu kepada anak-anaknya dan juga presiden parti.

“Adalah suatu yang menyedihkan sebagai seorang isteri apabila tidak dapat mempertahankan maruah suaminya, Di manakah kesetian serta kasih sayang seorang isteri kepada suami yang sanggup bersama dalam apa jua keadaan,” katanya.

Sebagai seorang isteri dan ibu kepada anak-anaknya, Dr Wan Azizah dilihat sebagai tidak bertanggungjawab untuk mempertahankan institusi kekeluargaannya yang tercalar teruk akibat tuduhan terhadap suaminya itu.


UtaraNews

Followers

Archive

Related Posts with Thumbnails