Wednesday, March 21, 2012

Terlalu Taksub atau dah Gila nih? Huruf ‘alif’ pada satu asma’ Allah digantikan dengan logo 1Malaysia..



Aku kurang pasti samada yang melukis didinding dalam Surau Al-Badar, bersebelahan dengan pondok PEKIDA kawasan Lembah Pantai ini terlalu taksub atau sudah gila.


Logo 1Malaysia tertera pada halaman Surah Al Mulk.

Huruf ‘alif’ pada satu asma’ Allah digantikan dengan logo 1Malaysia, yang diakui oleh Najib sebagai idea beliau padahal ianya diciplak dari 1Israel.

Nak dikatakan kerja budak-budak nakal tak mungkin kerana ianya dilukis dengan teliti di dalam sebuah surau.

Pasti ianya memakan masa untuk dilukis, jadi mana sempat budak-budak nakal nak melukis sebegitu cantik..

Yang hairannya tidak ada pihak yang menegur kerja gila itu..

Nak jatuhkan hukum.. aku pun kurang ariff.. jadi korang klik pada imej di bawah dan lihat apa hukumnya menggantikan Huruf ‘alif’ pada satu asma’ Allah digantikan dengan logo 1Malaysia..


Yang ni aku ambil dari AmenoWorld

Aku yakin puak-puak yang melukis tu, kalau kita kutuk Najib didepan mereka gerenti kena belasah punyalah..

Nak bodekpun agak-agak lah sedara...

Followers

Archive

Related Posts with Thumbnails