Sunday, January 15, 2012

Ceramah Pakatan Rakyat di Konvensyen juga hambar? (Video Inside)

Video ucapan DSAI diakhir entry..


Sinar Harian melaporkan Pakatan Rakyat (PR) menyasarkan kira-kira 70,000 orang hadir pada program Rapat Rakyat sempenan Konvensyen PR di sini malam ini.


Naib Presiden Pas, Datuk Mahfuz Omar berkata, kehadiran ini berdasarkan kepada tempoh Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) yang semakin dekat.

Malangnya gambar yang disiarkan (bawah) kelihatan seperti ceramah DSAi di Jeniang, Kedah suatu masa yang lalu jadi kehadiran dalam ceramah tersebut memanglah bukan seperti apa yang dilaporkan itu.


Dan ini telah mengundang kritikan pencacai UMNO yang meninggalkan komen seperti berikut “Haha.. nampak sgt kamera trick..kawasan dewan kecik memang la nampak penuh..cuba kira matematik.. row =20.. column = rasa dalam 23 orang...darapkan.. x sampai 500 orang yg sampai..aduh.. kalo BN buat program...kawasan besar..haha lawak tul =).

Gambar yang aku siarkan diatas adalah sekeping gambar dari tapak ceramah sebenar, kehadiran dilaporkan mencecah 100,000 orang atau korang silalah kira sendiri dari gambar diatas dan juga di bawah ni.. kira juga yang dalam video tu sekali..




Followers

Archive

Related Posts with Thumbnails