Saturday, December 24, 2011

Gambar Lucah Adam Adli? Pencacai UMNO kantoi lagi!! .. Ini gambar sebenar.



Lantaran dari tindakan Adam Adli menurunkan bendera Najib dari PWTC minggu yang lalu, beliau menjadi mangsa serangan para pencacai dan juga Blogger Pro UMNO, ini kerana mereka menganggap tindakan itu amat biadad sekali .


Malah tindakan mereka menyerang Adam Adli membuktikan bagi mereka tindakan tersebut jauh lebih biadab dari menghina Rasulullah dan Hukum Allah.

Oleh itu seperti biasa Adam Adli menjadi sasaran serangan mereka dengan diedarkan gambar-gambar lucah kononnya ia adalah gambar Adam Adli - sila baca di SINI



Malangnya ada juga penyokong Pakatan Rakyat yang mempercayai bahawa gambar tersebut sememangnya gambar Adam Adli.

Sekali lagi gambar yang ditunjukan itu berjaya dibuktikan adalah fitnah apabila gambar tersebut rupa-rupanya adalah gambar seorang gay Filipina yang diambil dari sebuah web lucah untuk kaum gay.

Keadaan ini telah mengesahkan lagi kecenderungan pihak mereka menggunakan politik lucah dan cenderung menggunakan fitnah sebagai senjata untuk menjatuhkan lawan.



Dan apabila Milo Suam mendedahkan bahawa gambar tersebut adalah gambar seorang gay dari Filipina ada pula yang mempertikaikan kesahehan gambar tersebut kerana hanya sekeping gambar yang disiarkannya seperti di atas(lihat di SINI)

Antara komen yang tersiar “merepeklah rejam.kalau betul buktikan...rejam ni yg selalu tangkap gambar guna tab dan muka hitam tu yek?ini bukan milo suam*ini milo basi namanya.aku dah check budak kat atas.itu gambar kat profile adam adli.tulah asyik nak kencing jer milo basi ni.”

Jadi disini untuk menyokong pendedahan oleh Milo Suam itu aku tambah lagi gambar yang ada itu.. dari satu menjadi dua.. dan di akhir entry ini juga aku siarkan link website gay tersebut..

Kalau korang nak klik pastikan keliling korang tiada budak-budak berumur 18 tahun ke bawah..

Photobucket

Sumbernya sila lihat di SINI dan juga SINI.. risiko sila tanggung sendiri.. dan jangan salah anggap! bukan untuk promosi tapi untuk lebih menyakinkan lagi..

Followers

Archive

Related Posts with Thumbnails