Monday, October 10, 2011

Gambar Muslimat PAS?.. pejuang bangsa memalukan bangsa sendiri..



Sebuah blog Pro UMNO yang kononnya begitu hebat memperjuangkan bangsa Melayu telah mendakwa bahawa gambar diatas adalah 'Bergaya cara muslimat Pas'..


Dari gambar tersebut kelihatan tiga orang wanita seorang tidak bertudung manakala dua orang lagi bertudung memakai kain yang jarang.

Aku bukan Ahli PAS..

Tapi dalam kebanyakkan program dijalankan oleh PAS yang aku hadiri aku tak pernah lagi berjumpa dengan Muslimat yang tidak bertudung dan jarang juga aku berjumpa muslimat yang bertudung seperti diatas kebanyakkannya bertudung labuh hingga ke paras dada.

Dan aku juga tak faham kenapa gambar perempuan bertudung diatas dituduh sebagai Muslimat PAS..

Yang jelas dari gambar di atas ketiga-tiga perempuan diatas adalah orang Islam yang di Malaysia ini boleh dikatakan keseluruhan penganutnya adalah terdiri dari Bangsa Melayu..

Sebenarnya disini Blog Pro UMNO yang kononnya memperjuangkan Bangsa Melayu telah menyebarkan satu gambar yang menjatuhkan maruah perempuan Melayu sendiri..

Tapi... biasalahkan.. Pencacai UMNO ni kalau tak menyebar finah, makan tak kenyang.. mandi pun tak basah, memang haram jadah!

Kat bawah ni ada sikit gambar yang dirakam pada Sambutan 60 tahun PAS menunjukkan bagaimana yang dikatakan Muslimat PAS itu berpakaian..







Lagi gambar sila lihat di SINI

Followers

Archive

Related Posts with Thumbnails