Friday, August 19, 2011

EKSKLUSIF! Video Saiful bersama TV3.. perhatikan dahinya.

Selasa dan Rabu lalu, Mohd Saiful keudara menerusi program berita TV3 Buletin Utama. Dalam wawancara eksklusif itu, beliau menceritakan kesukaran yang ditanggungnya akibat kes liwat itu.

Ketika diwawancara pada 15 Ogos 2011 maka genaplah tiga tahun kes Mohd Saiful Bukhari Azlan mengangkat sumpah laknat di Dewan Utama, Masjid Wilayah Persekutuan, Jalan Duta, Kuala Lumpur mengatakan kononnya diliwat oleh majikannya Datuk Seri Anwar Ibrahim.


Dan setelah tiga tahun kes ini berlalu tiada siapa yang tahu bagaimana si Saiful ini menyara kehidupannya.. adakah ayahnya masih menyara kehidupan seharian anaknya yang sudah tua bangka dan juga bakal berumahtangga dengan tunangnya itu?


Setelah tiga tahun berlalu.. tanda hitam didahi (dari persepsi orang Melayu.. ini dikatakan biasanya terjadi hasil dari kerajinan mengerjakan solat 5 waktu) yang pada awal perbicaraannya amat ketara kini sudah pudar..lihat gambar diatas..dan lihat juga rakaman video dibawah.

Tanda tersebut bukanlah satu tanda yang akan terjadi dalam jangkamasa yang pendek (kecuali kemalangan), ianya juga satu tanda yang memperlihatkan kewarakkan seseorang itu..

Jika diawal kes tanda tersebut jelas kelihatan di dahi Saiful kenapa sekarang telah hilang?

Adakah tanda tersebut hanya make-up yang dilakukan bagi mempengaruhi masyarakat Islam terutamanya warga emas kononya beliau seorang yang warak?

Adakah kini tanda di dahinya itu telah hilang kerana beliau sering mengambil air sembahyang pula?

Apa ke hal ni yop?

Followers

Archive

Related Posts with Thumbnails