Saturday, July 2, 2011

Bila dah Kantoi...

Awal pagi semalam (Jumaat) aku telah menyiarkan satu artikel yang meminta penjelasan dari SPR berkenaan satu rumah yang mempunyai 64 pengundi dan satu lagi rumah yang mempunyai 88 pengundi.. korang baca di ( SINI ) dan tengok video dibawah ni..



Penjelasan tak ada.. tak apa.. aku nak reconfirm nama-nama Cina yang berbangsa Melayu serta berugama Buddha dan juga Kristian pula.. tapi bila aku masuk SPR punya website.. aku paste No. IC yang aku nak confirm tu.. ini yang aku dapat..




Aku minta penjelasan!!! Bukannya Shut Down system!!

Followers

Archive

Related Posts with Thumbnails