Friday, May 27, 2011

Parpukari Pengkhianat UMNO.. The Video...

Seorang pembaca telah meninggalkan link sebuah video di laman YouTube didalam ruangan komen aku hari ini..Dengan berfikiran positif aku anggap beliau meminta bantuan aku untuk menghebahkan..

Bila melihat Video Parpukari itu.. tertanya-tanya juga aku.. adakah kumpulan ini mempunyai kaitan dengan Video Lucah yang dikatakan Anwar itu?

“Al- kisah blogger terlampau, Parpu Kari aka House PK aka Salim kaki tongang Stout. Inilah dia blogger yang konon elite hari hari menghentam pemimpin UMNO/BN kalau tidak beri bayaran. Inilah blogger duri dalam daging, pengkhianat yang sebenarnya!



Bila aku klik link yang terdapat dibawah video tersebut ianya membawa aku ke sebuah Blog milik penyokong UMNO..

Sila layari http://politikharian.com/

Followers

Archive

Related Posts with Thumbnails