Thursday, April 28, 2011

Video Lucah : Anwar kah?? kah.. kah.. kah..


Perhatikan kedua-dua gambar diatas, satu gambar dari video lucah “Papa Nurul Izzah part 11” yang dirakamkan pada 21 Feb 2011 dan satu lagi gambar dari video yang dirakamkan pada 22 Feb 2011 oleh TV Selangor “ Anwar di Mahkamah”.

Selain janggut seperti yang aku telah pertikaikannya di ( SINI ).. rambut juga telah panjang dengan terlalu cepat.. cadangan aku pencacai UMNO sepatutnya mengarahkan lelaki itu memakai rambut palsu..

Menurut Datuk “Three Stooges” video aksi seks entah apek mana yang dikatakan Anwar oleh mereka itu telah dirakamkan disebuah hotel ditengah-tengah ibu kota pada 21 Februari 2011 yang lalu. Sedangkan diawal video tersebut terpapar tulisan Siam yang membawa maksud Phaholyothin Road Bangkok.


Aksi tersebut telah dilakukan oleh seorang yang difitnah oleh mereka sebagai pemimpin utama Pakatan Rakyat, siapa lagi kalau bukan Anwar Ibrahim bersama seorang pelacur dari Cina.

Bagaimanapun hasil dari siasatan polis mereka telah mengenalpasti identity wanita di dalam video tersebut, wanita tersebut seorang pelajar sebuah kolej swasta di ibu kota berusia 26 tahun yang juga seorang warga China.

Bagaimana polis mengenalpasti tu.. tak tahulah pulak aku.. mungkin pelajar dari luar Negara yang masuk ke Malaysia dan melacur untuk menyara hidup perlu mendaftarkan diri terlebih dahulu jadi oleh sebab itu mudah untuk pihak polis menjejakinya..

Dari hasil soalsiasat pula wanita tersebut telah mendedahkan lokasi rakaman itu dilakukan iaitu di sebuah kondominium di pinggir ibukota bukannya ditengah-tengah ibu kota sebagaimana yang didakwa oleh “Three Stooges” itu.. – berita penuh sila baca di SINI

Dengan tersiarnya video lucah bahagian kedua pula.. pencacai-pencacai UMNO/BN semakin yakin bahawa lelaki itu adalah Anwar sedangkan kedua-dua gambar diatas jelas menunjukkan betapa fitnah yang diusahakan mereka telah gagal.. tetapi disebabkan kebebalan mereka yang semakin menebal mereka tetep mengatakan ianya Anwar.

Video Part 1 dan video dari TV Selangor itu sila lihat di SINI

Komen seorang pembaca..

aku dh cakap dan ulang, video ini jelas dan terang-terangan diada-adakan untuk memfitnah DSAI. Selain dari segala dalil2 dan bukti2 yg kebanyakkan orang dah tahu, ada 1 perkara lagi yg aku tak pernah nampak atau terbaca di mana2 blog mengenai dalil2 atau bukti2 yg menunjukkan bahawa video ini adalah video fitnah.

SEKARANG, CUBA KORANG PERHATIKAN BAYANG-BAYANG KETIGA-TIGA INDIVIDU DI DALAM VIDEO TU..JELAS LG NYATA BAYANG2 ITU TERHASIL DARI SINARAN CAHAYA YG DATANG NYA MUNGKIN DARI APA YG SERING DIGUNA PAKAI OLEH ORANG2 YG BUAT FILEM/DRAMA..

SEBAB NYA, DENGAN JELAS SEKALI BAYANG2 TU HASIL DARI CAHAYA YG DATANG DARI SISI SUDUT TEPI. LEBIH JELAS KETIKA & SEWAKTU MANA2 INDIVIDU2 DLM VIDEO TU SEDANG MELINTASI DI DEPAN KAMERA, KRN KETIKA ITU DGN JELASNYA KITA SEMUA AKN NMPAK ADA CAHAYA YG SGT TERANG, SEOLAH2 DN SEPERTI SPOTLIGHT, DAN BAYANG2 MEREKA SEMUA MEMANG JELAS DAN SENTIASA KELIHATAN DI DINDING BILIK HOTEL.

INI MENUNJUKAN MEMANG TERDAPATNYA SATU PUNCA CAHAYA DARI TEPI SUDUT BILIK ITU.

PERSOALAN NYA, APA FUNGSI LAMPU YG BEGITU CERAH ITU BERADA DALAM BILIK HOTEL TU? BIASANYA LAMPU MEJA ATAU STAND LIGHT YG CAHAYA NYA ALA2 'ROMANTIK' YG BERADA DALAM BILIK HOTEL. INI NAH KAU, MCM HIGH BEAM!! AHAHAHAHA!

BODOH PUNYA A-M-A-T-E-U-R-S

Followers

Archive

Related Posts with Thumbnails