Wednesday, March 23, 2011

Apa Khabar Zulkifli Nordin?.. yang percaya 110% tu..

Sekarang.. Apa Khabar Zulkifli Nordin YB Kulim yang dipecat dari PKR yang mengatakan beliau yakin 110% bahawa lelaki dalam video lucah yang dipertontonkan kepada wartawan itu adalah Anwar?

Korang baca petikan berita dari Lidah Rasmi UMNO dibawah ni..

Yakin aksi pemimpin pembangkang

KUALA LUMPUR 21 Mac – Ahli Parlimen Kulim Bandar-Baharu, Zulkifli Noordin mendakwa beliau yakin lelaki yang terlibat di dalam video seks dengan pelacur dipercayai dari China yang didedahkan ‘Datuk T’ sebagai pemimpin pembangkang yang terlibat dengan banyak kontroversi sebelum ini.

Meskipun enggan memberi jawapan sama ada sudah menonton video itu, beliau berkata, adalah 110 peratus jelas bahawa pemimpin pembangkang itu merupakan lelaki yang terlibat dalam video berkenaan.


“Orangnya jelas dan kita semua tahu siapa dia. Tiada dolak-dalih lagi dan saya berani mengesahkan bahawa itu memang dia. Sepenuhnya sila baca di SINI

Itulah kenyataan seorang lawyer yang pernah menjadi peguam untuk mempertahankan Anwar yang amat yakin bahawa kelibat lelaki didalam Video lucah itu adalah Anwar tanpa melihat video itu..

Tidakkah ianya kini telah menjadi satu fitnah wahai Zulkifli Nordin?? Fitnah dari seorang lawyer yang kelihatan warak dengan kopiah yang tak lekang di kepala..

Tidakkah itu juga menunjukan lawyer yang dipecat dari PKR ini masih menyimpan dendam terhadap Anwar dan Wan Azizah?? Adakah ugama Islam menggalakkan kita berdendam? Tidakkah junjungan besar kita Rasulullah S.A.W mengajar kita supaya memaafkan?

Apa Khabar Zulkifli Nordin yang menganggap pemimpin Pakatan Rakyat sebagai anjing dengan menulis didalam facebooknya “Pelik ek.. belum pun tgk videoklip tutp Anwar dah nak melenting x tentu pasal. Siap fitnah orang lagi! Yang Wan Azizah pun apa hal nak melenting, Elok Wan Azizah tgk je dulu video tu. Hanya dia je boleh cam “sudu” dlm videoklip tu ;) pmimpin pmbkg lain? Tak payah tgklah.. kang tak pase ada yg gigit video tu nanti.. worf..worf..;))”


Apa Khabar Zulkifli Nordin... yang menganggap Video lucah itu adalah kerja Anwar sendiri bagi mengalihkan isu katanya “ Anwar dalam keadaan terdesak dan terpaksa mengalih isu. Apatah lagi keputusan permohonan pihak pendakwaan meminta Mahkamah Tinggi menggunakan kuasanya untuk mengarahkan Anwar menyerahkan sampel DNA ditentukan hari ini.

Hari ini terbukti kepada kita semua bahawa manusia yang bernama Zulkifi Nordin ini adalah seorang pembawa fitnah yang berselindung disebalik watak seorang lelaki warak dengan memakai kopiah..

Terbukti kerana fitnahnya mengatakah bahawa Video itu adalah kerja Anwar sendiri bagi mengalih isu DNA dengan mengakunya Bekas Ketua Menteri Melaka yang pernah dikaitkan dengan jenayah rogol kanak-kanak dalam satu sidang media, bahawa beliau adalah salah seorang dari tiga orang Datuk yang menjadi dalang bagi tayangan perdana video lucah di hotel Carcosa Seri Negara. – sepenuhnya di SINI

Terbukti juga bahawa keyakinan 110% Zulkifli Nordin bahawa lelaki didalam video itu adalah Anwar itu berasaskan naluri benci dan dendamnya yang masih tidak padam terhadap pasangan Anwar dan Wan Azizah dengan mengakunya seorang ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah dengan berkata "Saya dalam video itu". – sepenuhnya di SINI

Rasanya ayat Zulkifli Nordin yang ditujukan kepada Anwar ini.. “Saya percaya dia ada penyakit dan ini perlu diubati segera. Kalau tidak ia bukan saja merosakkan diri, malah keluarga dan negara kerana dia selalu menonjolkan diri sebagai orang yang warak dengan memetik ayat-ayat al-Quran membuatkan ramai pihak termasuk yang ‘kuat agama’ terpedaya,” sesuai untuk dirinya sendiri..

Ayat ini khusus buat Zul Nordin dan juga semua amnya

Firman Allah dalam Surah An Nur : 15
“Ingatlah ketika kamu menerima (berita bohong) itu dari mulut ke mulut dan kamu katakan dengan mulutmu apa yang tidak kamu ketahui sedikit pun, dan kamu menganggapnya remeh, padahal dalam pandangan Allah itu soal besar.”

Followers

Archive

Related Posts with Thumbnails