Tuesday, October 26, 2010

Mak Bapak Sapalah ni?? Macam Beruk Mat Yeh!!

Cuba perhatikan gelagat penyokong-penyokong UMNO dalam videoclip dibawah ni.. bagi aku.. apa yang aku nampak macam apa yang pernah aku tengok di Zoo… macam Beruk Mat Yeh!! Atau Beruk Kena Belacan..

Mak bapak siapalah ni?? Buat malu kat anak-anak saja.. tapi… apa nak dikata.. inilah budaya yang ada dalam UMNO, berjoget tak kira tempat, tak kira tua atau muda.. yang tua-tua tu.. tak ingat nak mati ka?

Tapi… apapun UMNO memerlukan mereka yang berfikiran begini.. yang tidak peduli halal atau haram.. agar mereka terus disokong.. dan para penyokong UMNO berbangga mereka itu..



Followers

Archive

Related Posts with Thumbnails