Sunday, April 4, 2010

YB Idham Lim positif demam Denggi..

Berita dari Blog Cina Islam, YB Khalil Idham Lim telah dimasukkan ke Hospital Columbia Taiping kerana kerana didapati positif demam denggi.

Semoga beliau cepat sembuh dan kembali bertugas seperti biasa hendaknya....

"Aku memohon kepada Allah Yang Maha Agung, Tuhan Arasy yang agung, supaya menyembuhkan engkau.



Gambar terbaru selepas ditempatkan didalam wad
sekitar jam 7.30 malam tadi.


Saya sekarang berada di bilik 97 di Hospital Columbia Taiping kerana didapati positif demam denggi. Sejak kelmarin saya mula demam dan membatalkan perjalan ke Ipoh dan ceramah di manjoi.

Begitu juga hari ini saya semakin rasa tidak selesa dan badan rasa sakit-sakit. Lalu saya mengambil keputusan untuk berjumpa doktor pakar. Apabila dilakukan pemeriksaan darah didapati positif denggi. Begitu juga anak kedua Khairul Anwar Lim juga didapati positif denggi dan kami ditempatkan dalam bilik yang sama di sini.

Saya tidak pasti berapa hari berada disini. Semuga saya cepat sembuh dan kembali bertugas seperti biasa.


Sumber

Followers

Archive

Related Posts with Thumbnails