Thursday, April 8, 2010

NAJIB BODOH!

Suara dari penyokong UMNO/BN sendiri..




NAJIB BODOH... hanya itulah perkataan yang sesuai untuk najib yang menolak mentah-mentah suara rakyat hulu selangor, sudah terang-terang rakyat dan pengundi menolak calon mic, najib masih lagi bangang mahu meletakan calon mic disana. sejak bila suara manoriti mengatasi suara majoriti? dalam pentadbiran najib yang baru berusia setahun jagung suara mainoriti nampaknaya lebih di utamakan oleh najib.

Hari ini, najib menghampakan seluruh rakyat dan pengundi hulu selangor, di shah alam petang tadi, najib mengumumkan satu berita yang boleh membawa petaka yang cukup besar buat bn selangor, pengumuman mic sebagai wakil bn untuk bertanding di hulu selangor boleh di ibaratkan najib dah awal-awal standby kubur untuk bn.

Kenapa suara majoriti penduduk hulu selangor tidak mahu di dengar oleh najib? adakah dia nak tunjuk yang dia bagus dalam segala hal politik, atau dia memang bodoh sombong orangnya, hanya najib yang mampu menjawab, mungkin akan ada yang kata, najib letak calon mic untuk menguji kekuatan dan jentera dan gerak kerja mic, jawapan aku senang, sejak bila mic ada jentera sendiri, nanti yang pasang poster yang bergaduh yang berparang pun umno juga, jadi kanapa mesti hulu selangor menjadi tempat untuk menguji kekuatan mic, pergi mampos dengan semangat muafakat bn, buat apa nak muafakat kalau kerusi yang sepatutnya kita boleh menang tapi disebapkan salah pilih calon akhirnya kerusi itu kita kalah, itu bukan muafakat, itu bodoh namanya. terang-terang mic sudah lumpuh sekarang ini, mic ibarat seperti melukut di tepi gantang, so najib tak perlulah nak mengadai kerusi yang bn telah menang, dari tinjauan det dan gap berberapa hari ini, bn sudah menang kerusi hulu selangor kalau calon melayu umno bertanding di sana, tetapi kenapa najib masih berdegil untuk meletakan mic di situ.

Wanita umno sekarang ini sudah berkampung di hulu selangor, ada berberapa tempat yang di hulu selangor yang jentera wanita dah masuk, cuba najib pi tanya dengan jentera wanita, siapa calon yang penduduk sana nak, aku yakin 100% jentera wanita akan kata, penduduk di sini minta calon melayu umno, aku cukup yakin, kerana ada tempat-tempat yang wanita masuk buat survay tu akan dan gap dah pernah masuk. buat apa kita nak habiskan tempoh berkempen untuk memujuk pengundi supaya memilih calon yang mereka tak minat, sedangkan dalam tempoh selama itu kita sudah boleh menyerang pakatan sial dengan semaksimum yang boleh, tak ke bodoh strategi politik macam tu.

Aku akan tegakan kan balik gambar najib kalau 15 hari bulan ini, najib umum calon bn dari umno. Esok akan upload kan klip video suara penduduk hulu selangor yang meminta bn meletakan calon melayu umno dan suara ini bukannya datang dari mulut orang melayu, tapi permintaan dari kaum cina.


Gambar dan artikel adalah sebagaimana yang terdapat dan disiarkan di Darulehsan Today

Followers

Archive

Related Posts with Thumbnails