Wednesday, March 24, 2010

Rumah Chegu Bard dibaling Molotov Cocktail.

Hah! Nasib baik la depa baling dengan molotov cocktail kalau dibalingnya dengan C4?

Jangan kata rumah.. dengan Chegu sekali habis!!


Rumah che'GuBard dibaling bom minyak (molotov cocktail)

Kira - kira jam 1.30 pagi (24 Mac 2010) ketika cheGuBard sedang tidur bersama keluarga di rumah di Seremban terkejut dengan bunyi kaca pecah. Sebaik sahaja membuka pintu rumah kelihatan dua tempat api sedang menyala dan salah satu betul-betul bersebelahan dengan kereta.

Ketika itu jiran (rumah bujang) sebelah rumah sedang menyembur air bagi memadamkan kebakaran. Api berjaya dipadamkan. Lantai dan dinding ada kesan terbakar. Mujur anak muda dari rumah jiran sebelah cepat bertindak.

Menurut mereka (jiran), mereka terdengar bunyi motor berpusing dua kali di depan rumah. Ketika mereka intai, jelas kelihatan dua lelaki menaiki motor sedang membaling botol terbakar ke dalam rumah.

Sebaik sahaja api dipadamkan che'GuBard membuat panggilan ke talian 999. 20minit kemudian anggota polis tiba, cheGuBard di iringi oleh anggota polis membuat laporan polis di Balai Polis Seremban 2. Kira - kira jam 3.00 pagi. Kemudian Pegawai Penyiasat telah datang ke rumah jam 4.00 pagi mengambil gambar dan beberapa bahan dari tempat kejadian termasuk serpihan botol kaca tersebut.

Tiada siapa yang cedera dalam kejadian tersebut. Ketika kejadian che'GuBard bersama isteri dan dua anak berada dirumah dan sedang tidur. che'Nur Zaima Jahida (2 tahun 6 bulan) dan Karl Zameer Adzim (3 Bulan) terjaga kerana asap memenuhi ruang rumah.

Pihak polis berjanji akan menyiasat dan akan memaklumkan jika ada sebarang perkembangan.


by cheguBard

Followers

Archive

Related Posts with Thumbnails