Saturday, February 6, 2010

Video Clip: Demo SEDAQ.. 3000 Orang pala hotak hang!!



Walaupun pada hakikatnya yang hadir untuk menyertai Demo SEDAQ itu dinyatakan hanya sekitar 300 orang sahaja, tetapi blog-blog pro UMNO tetap berkeras mengatakan jumlah yang hadir adalah melebihi 3000 orang..

Petikan dari Blog Pro UMNO.

Perhimpunan Sedaq,menyaksikan perhimpunan yang berjaya mengumpul lebih dari 3000 orang, seperti biasa portal berita rasis malaysiakini hanya melaporkan kehadiran 300 orang.Anda bandingkan gambar dan video yang pisau siarkan. Ternyata portal berita rasis malaysiakini cukup pandai berbohong,sama seperti rakan lidah bercabangnya haprak daily.


Cuba saksikan Video Clip dibawah.. jika diperhatikan betul-betul jumlah yang hadir atau berada di sekitar kawasan demo kerana terhalang dari memasuki pejabat selepas pulang dari bersembahyang jumaat sebenarnya lebih ramai dari peserta demo itu.

Dan jika dikira dengan penonton-penonton, Polis, FRU dan yang tersangkut didalam kereta kerana kesesakan lalu lintas kerana demo itu jumlahnya memanglah melebihi 3000 orang..

Tetapi jika dikira peserta demo itu sebenarnya tidak sampai 300 orang pun, kebanyakkan Melayu yang hadir itu pula adalah sama dengan spesis Zambry.. Zambry MB Perak tu laa..

Perhatikan juga gelagat hulubalang Melayu yang menendang replika patung yang sedang terbakar.. Hebat sungguh dia mempamirkan kehebatannya sebagai hulubalang.. ha.. ha.. ha.. Hulubalang taik kucing!!

Followers

Archive

Related Posts with Thumbnails