Wednesday, October 28, 2009

Mak aihh!! Ramainya bodyguard Speaker haram tu.. kalah PM!

Nampaknya jawatan Speaker DUN Perak kelihatan seperti satu jawatan yang sangat penting buat Negeri Perak..

Ya lah.. PM 1Malaysia sendiri pun paling ramai pun 6 bodyguard yang kelihatan.. tapi speaker haram DUN Perak ni? 14 atau 15 body guard yang mengawal dia.. tapi ada yang kata 20 orang semuanya..

Dari jauh..

Dekat sikit.. Mak aih!! ramainya bodyguard dia..

Benda haram pun korang kawal macam ni ya.. berharga sangat ka dia tu? Takut hilang ka? Tapi tak adanya orang yang nak curi speaker haram korang tu..

Atau korang takut dia diangkut keluar dari dewan macam mana korang buat kat Sivakumar dulu?

Followers

Archive

Related Posts with Thumbnails