Sunday, October 4, 2009

Gambar-gambar dihari Penamaan Calon .. Ini ada satu cerita..

Sebuah kisah mengerikan yang telah terjadi keatas 5 orang penyokong BN...

Penyokong BN ni..

Sedang aku menghampiri bapak-bapak FRU yang bertugas, tiba-tiba aku terpandang budak-budak 5 orang ni memasuki kawasan penyokong PAS/PR.

Kebetulan diaorang melintas didepan aku.. maka bertanya lah aku..

Tanya aku : "Dik nak pergi mana ni dik?"

Salah sorang dari meraka jawab : " Nak pergi toilet kat Petronas tu bang.."


Petronas yang dimaksudkan tu..

Aku bertanya lagi :"Ooo Petronas yang tu ke?.. tak takut ke?"

Jawab budak tu lagi : " Nak takut apa bang.. polis kan ramai.."

Dari jawapan budak ni.. aku pasti yang mereka ini tidak pernah menghadiri sebarang perhimpunan bagi penamaan calon sebelum ini..

Setelah beberapa minit berlalu...




Setelah disambut dengan meriah sekali oleh penyokong PAS/PR, mereka telah membatalkan hasrat mereka untuk ketandas itu dan pihak polis terpaksa mengawal budak-budak itu keluar dari kawasan PR..

Samada mereka terpaksa pergi kencing ditempat lain atau hampir terkencing dalam seluar .. aku tak tahu lah.

Followers

Archive

Related Posts with Thumbnails