Friday, August 21, 2009

Puluhan ribu menghadiri ceramah Khairi diPermatang Pasir!!

Khairi sedang berucap dihadapan puluhan ribu pendengar.

Permatang Pasir, 21 Ogos. Dalam ceramahnya yang telah dihadiri puluhan ribu pengundi Permatang Pasir ( tak percaya korang tengok gambar kat atas) Khairi Jamaluddin Ketua Pemuda UMNO yang terlupa bahawa haknya untuk dilantik bagi menerajui sebarang Kementerian dalam Kerajaan Malaysia telah dinafikan oleh Najib,telah mendakwa bahawa PAS telah dipinggirkan dan dinafikan haknya oleh DAP kerana tiada seorang EXCO pun yang dilantik dari PAS.

"Saya cabar Lim Guan Eng untuk melantik calon PAS itu sebagai exco jika dia menang" tambahnya lagi disusuli dengan sorakkan dari ribuan pengundi yang tak tahu dari mana datangnya dan majoriti kelihatan memakai baju BN.

Sengih menutup malu.. pasal kerusi lebih banyak dari orang.

Menyentuh mengenai calon BN di Permatang Pasir pula Khairi berkata " Saya dah kenal dia lebih sepuluh tahun dan dia ni baik" kononnyala....

Itu adalah terjemahan berita yang dibuat ikut suka aku dengan sedikit tambahan..

Gambar dan berita asalnya dari : The Malaysian Insider

Followers

Archive

Related Posts with Thumbnails