Wednesday, June 24, 2009

Orang makan Mayat !!!

PERINGATAN!!!
Gambar-gambar yang disiarkan dibawah agak menggerikan kepada yang lemah semangat, tidak digalakkan melihat..

Kejadian dikatakan berlaku di wilayah selatan Thailand yang telah lama bergolak, Mayat pula kemungkinan besar mayat orang Islam berdasarkan kain kapan dan keranda yang kelihatan.

Inikah yang dikatakan Bangsa Siam Perut Hijau yang terkenal dengan kekejamannya?

Berapa ramaikah Jenazah orang Islam yang telah menjadi hidangan mereka??

Wallahu'alam...


Dok kerumun apa tu??

Hah!! Mayat yang dibuka kain kapannya ?

Kenapa mayat ni dipotong-potong?

Macam dah biasa saja..

Bergotong royong macam kat rumah kenduri pulak..

Kepala ni.. kena potong biar putus..

Isi perut kena buang..


Potong bagi kecil-kecil sikit..

Kulit kepala disiat.

Isi kat kepala ni.. kena buang ni..

Antara tengkorak dengan orang tua ni.. aku
nampak muka orang tua ni lebih menggerunkan..


Sedang menggoreng..

Siap... boleh makan dah..

Kepada sesiapa yang pandai tentang superimpose photo, tolong sahkan adakah semua gambar-gambar diatas ni original atau telah diedit.. Dan kalau ada yang lebih mengetahui tentang kejadian dalam gambar ni.. Untuk apa semua ini? Babi dah mahal sangat ka sampai mayat pun dimakan?

Bagaimanapun.. aku rasa nasib mayat ini lebih baik dari seorang perempuan yang mayatnya telah diletupkan dengan C4 di Malaysia.. kesian perempuan itu.. kalau tak ada gambar tak ada sesiapa pun yang akan kenal dia, melainkan mereka-mereka yang telah kenal dia.

Followers

Archive

Related Posts with Thumbnails